loading...
Latina
Ali بازدید : 62 1394/05/27 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 1031 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پروژه کامل

مقیاس: 1 به 100

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

نام فایل ها:

1. پلان معماری طبقه زیر زمین

2. پلان معماری طبقه همکف

2. پلان معماری طبقه اول

3. پلان معماری تیپ طبقات

5. پلان بام

6. نمای اول

7. نمای دوم

8. برش اول

9. برش دوم

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 65 1394/05/27 نظرات (0)

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: پروژه بررسی وضعیت اقلیمی بندر انزلی

طبقه بندی: جغرافیا

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات پروژه: 83

مقدمه

کتابچه بررسی وضعیت اقلیمی بندر انزلی به عنوان پروژه (پایان نامه) مع الوصف مجموعه حاضر محصول پژوهشهایی است که اینجانب آزاده مستعلی دانشجوی دوره کارشناسی کارتوگرافی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری در زمینه بررسی وضعیت اقلیمی شهرستان بندر انزلی از نظر خاک و زمین شناسی و آب و هوا و ریزش باران و هیدروگرافی و در آخر نیز اشاره ای به مرداب انزلی به انجام رسانده ام. که این مطالب را با استفاده از کتابها و رساله ها و مراجعه به مراکز مختلف اداری و دولتی و مراجع مختلف و استفاده از منابع موثق توانسته ام این اطلاعات را جمع آوری نموده و در اختیار شما عزیزان بگذارم. امید است که مورد قبول شما خوبان و دانش پژوهان عزیز قرار بگیرد و کمی و کاستی آن را نادیده گرفته و از آن بهره ای ببرید.

بندر انزلی شهری زیبا است که در استان گیلان قرار گرفته و از شهرستان رشت به این شهر رفت آمد می شود که این شهر یک شهر توریستی و زیبایی است که همه ساله افراد زیادی برای تفریح و سیاحت و دیدن نقاط زیبای آن به این شهر سفر می کنند. این شهر حدود 33 کیلومتر از شهرستان رشت پایتخت استان گیلان فاصله دارد. بندر انزلی که در قدیم به بندر پهلوی معروف بوده و عروس بندرها نامیده می شده است از آب و هوایی گرم و مرطوب برخوردار است که در کنار دریای خزر می باشد و بندری تجاری و قابل اهمیت از لحاظ منابع و منافع کشوری می باشد و بسیاری از صادرات و واردات از طریق این بندر صورت می گیرد و کشتیرانی در این شهر حائز اهمیت بسیاری می باشد.

خرید

موارد مشابه با «پروژه بررسی وضعیت اقلیمی بندر انزلی»

Ali بازدید : 281 1394/05/26 نظرات (0)

تاریخچه فعالیت شرکت

شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در تاریخ 31/3/71 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و شماره 91000 مورخ 31/3/1371 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان کرج به ثبت رسیده است شرکت در تاریخ 31/3/71 با انتقال اموال و دارایی ها و تأسیسات آب مشروب از شرکت ها و دستگاههای قلبی و چهارچوب قانون نشان شرکت های آب و فاضلاب و قانون تجارت آغاز به کار کرد.

1) تاریخچه فعالیت شرکت

2) فعالیت اصلی شرکت

3) وضعیت اشتغال

2) مبنای تهیه صورتهای مالی

3) خلاصه اهم رویه های حسابداری

3-3 دارائیهای ثابت شهود

روش و نرخ استهلاک

مخارج تأمین مالی

مزایای پایان خدمت کارکنان

معافیت مالیاتی

حقوق انتفاعی مشترکین

حق انشعاب

حوزه عملیاتی شرکت

هزینه

هزینه استحصال آب

در آمد

دارایی های ثابت

استهلاک

رابط حسابداری انبارها و دارایی ثابت

الحاق و گسترش

اقساط

نحوه ثبت یک پروژه در شرکت و عملیات مالی

مرحله 1) مطالعات مقدماتی طرح

مرحله 2) مطالعات تفضیلی طرح که همانند ثبت بالا زده می شود.

مرحله 3) اجرای طرح

ارجاع کار به پیمانکار

شرکت در مناقصه

انتخاب پیمانکار

انعقاد قرارداد با پیمانکار

تنظیم قرارداد پیمانکاری

تسلیم ضمانتنامه پیش پرداخت

عملیات اجرائی

ثبت هزینه های تأسیس کارگاه

تنظیم پرداخت صورت وضعیت کارگاه

تحویل موقت

تحولیل قطعی

نحوه پرداخت صورت وضعیت عملیات پیمانکاری

حسابداری

ممیزی

نحوه ثبت آن

حد اقل حقوق و دستمزد

عمدی

صورتهای مالی

فعالیتهای عملیاتی

فعالیتهای سرمایه گذاری

فعایتهای تأمین مالی

حسابرسی

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 61 1394/05/26 نظرات (0)

چکیده: اولین سیستم راه انداز موتور القایی پنج فاز در اواخر دهه ۱۹۷۰ برای کاربردهایی با سرعت قابل تنظیم پیشنهاد داده شد. از آن زمان به بعد، تلاش های تحقیقاتی قابل توجهیبه منظور توسعه سیستم های راه انداز چندفازه عملی تجاری صورت گرفته است. از آنجا که منبع سه فاز از طریق شبکه قابل دسترس است، نیاز به توسعه یک سیستم تبدیل استاتیک برای فراهم کردن یک منبع چند فاز از سه فاز موجود می باشد. بنابراین این مقاله یک طرح جدید اتصال ترانسفورماتور برای تبدیل سه فاز به پنچ فاز با ولتاژ و فرکانس ثابت را ارائه می دهد. اتصال ترانسفورماتور ارائه شده یک خروجی ۵ فاز را در اختیار می گذارد و در کاربردهایی که به منبع ۵ فاز نیاز می باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. راه انداز موتور ۵ فاز یک راه حل عملی و تجاری می باشد. سیستم انتقال توان ۵ فاز می تواند به عنوان یک راه حل کارآمد و مفید برای انتقال توان های زیاد مورد بررسی قرار گیرد. اتصال این ترانسفورماتور هم به طور عملی و هم در محیط شبیه سازی انجام شده است تاقابلیت استفاده از آن در عمل و پیاده سازی آن اثبات گردد. هندسه ساخت این ترانس نیز در این مقاله شرح داده شده است.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  • اصل مقاله لاتین ۸ صفحه IEEE
  • متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 777 1394/05/26 نظرات (0)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
آموزش زبان به ناشنوایان مطمئناً یکی از بزرگترین تلاش های آموزشی است. زبان از مهمترین چیزهایی است که ما یاد می گیریم، در عین حال خردسالان شنوا زبان را به شکل عملی و بدون آموزش فرا می گیرند. در این امر موقعیت برای کودک ناشنوا پیچیده تر است زیرا او نمی شنوند و زبانش به طور طبیعی رشد نمی کند. کودک ناشنوا به تعلیم و تربیت خاص نیاز دارد. ما باید چشم هایش را جانشین گوشهایش بکنیم و متاسفانه چشم به اندازه گوش در فراگیری زبان موثر نیست. همچنین باید نقش والدین را در آموزش فرزندانشان دوباره سازماندهی کنیم. همه والدین معلم هستند و همه بچه ها از والدین خود چیزهایی یاد می گیرند ولی والدین یک کودک ناشنوا دریاری کودک شان برای فراگیری زبان نقش بسیار ویژه ای دارند همان طور که خانم اسپنسرترسیی، بنیان گذار کلینیک جان ترسی، متذکر می شود: «یک کودک ناشنوا به کسی نیاز دارد که با او صحبت کند، به چیزی نیاز دارد که درباره اش صحبت کند وبه رغبتی برای صحبت کردن نیاز دارد» موجه ترین کسانی که می توانند به رشد زبان کودک کمک کنند والدین هستند زیرا آنها بیشتر از هر کس دیگری به فرزندشان علاقمندند و بیش از هر کس دیگری در دسترس کودک قرار دارند.

فهرست

فصل اول طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت مسئله
اهداف تحقیق
فرضیه
محدودیتها
تعریف اصطلاحات و مفاهیم خاص
فصل دوم بررسی ادبیات تحقیق
تاریخچه
سابقه تعلیم و تربیت ناشنوایان در ایران
سابقه تاریخی تعلیم و تربیت ناشنوایان
تعریفی بر ناشنوایی
علل ناشنوایی
طرق های سنجش شنوایی
انواع ناشنوایی
روش های آموزش زبان به ناشنوایان
چند نکته در مورد لب خوانی
شیوع ناشنوایی
مشاوره با والدین کودکان ناشنوا
فصل سوم روش پژوهش
جامعه و نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری روش گردآوری داده ها
فصل چهارم یافته های پژوهش
فصل پنجم بحث و تفسیر
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادها
پرسشنامه
فهرست منابع
ضمائم

خرید

موارد مشابه با «مقاله علوم تربیتی: نقش آموزش ناشنوایان در پیشرفت تحصیلی»

Ali بازدید : 71 1394/05/26 نظرات (0)

مقدمه

اختلالات خواب از جمله اختلالاتی هستند که بیش از یک سوم افراد در طول عمرشان آن را تجربه می کنند و بیش از نیمی از آنها برای رفع این اختلال در پی درمان برنمی آیند. شایع ترین نوع این اختلالات بی خوابی است. علامت اصلی بی خوابی شکایت از اشکال در شروع یا تداوم خواب یا خواب بدون نیروبخشی و خستگی زدایی است. افراد مبتلا به بی خوابی بیشتر اوقات از ترکیبی از مشکلات در به خواب رفتن و بیداری متناوب طی خواب شکایت دارند. اشتغال ذهنی و ناراحتی شدید ناشی از ناتوانی در به خواب رفتن ممکن است در پیدایش بی خوابی بسیار مؤثر باشد. هر چه فرد بیشتر تلاش کند تا به خواب رود، ناکام تر و آشفته تر می شود و کمتر به خواب می رود. درازکشیدن در رختخواب بدون خوابیدن این ناکامی را تشدید می کند. در مقابل فرد ممکن است در زمانی که سعی نمی کند به خواب رود، خوابیدن برایش آسان تر شود. (مثلاً هنگام تماشای تلویزیون، مطالعه یا رانندگی.) بی خوابی مزمن ممکن است منجر به کاهش احساس سلامت مثل بدخلقی یا بی علاقه گی، کاهش توجه، انرژی و تمرکز حواس و افزایش خستگی و کسالت طی روز شود. اگرچه افراد مبتلا اغلب شکایت ذهنی از خستگی روزانه دارند، ولی مطالعات و پژوهش ها معمولاً افزایش نشانه های فیزیولوژیکی خواب را نشان می دهند. نگرانی شدید در مورد خواب، مشکلات بین فردی، اجتماعی و شغلی را نیز ممکن است به وجود بیاورد.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 53 1394/05/26 نظرات (0)

فرمت فایل: Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
در تمامی کارخانه های تولیدی مسئول فنی کارخانه، مسئولیت های زیادی دارد تا محصول مورد نظر تمامی مراحل تولید خود را طی کند تا به دست مصرف کننده برسد همچنین اختیارات مسئول فنی نیز محدود است که این مسئله مانع از انجام درست مسئولیت ها می شود. پس نقص عمده ای که منجر به بروز مشکلات فراوانی برای انجام مسئولیت های فنی می باشد، گستردگی مسئولیت ها و محدودیت اختیارات است و در بسیاری از شرکت های تولیدی مسئولین فنی با تلاش و پیگیری خود موجب برقراری ارتباط مناسب با بخش های مختلف کارخانه که در کیفیت محصول دخالت دارند می گردد که به سادگی قابل انجام نیست. طبق راهنمایی ها و دستورالعمل های اداره کل نظارت بر امور تولید محصول، سیستم تضمین کیفیت Assurance Quality این مسئولیت ها را به عهده دارد و مسئول فنی یکی از اعضای این سیستم است. تضمین کیفیت Assurance Quality خودیکی از عناصر اصلی مدیریت کیفیت Management Quality است. به عبارتی شورای تضمین کیفیت اطمینان می دهد که محصولات تولید شده از سلامت، کیفیت و کارآیی مطلوب برخوردار بوده و رضایت مشتری را به همراه دارد.

فهرست مطالب
مقدمه
تقدیر و تشکر
فصل اول
معرفی محل کارآموزی
(شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy)
تاریخچه شرکت سویا سان (Maxsoy)
انواع فرآورده های سویا در شرکت سویا سان
«فرایند تولید شیر سویای طعم دار»
معرفی خط های تولید
نمای کلی فرآیند تولید شیر سویا
فرآیند تولید آرد و پروتئین بافت دار سویا (TSP)
نمای کلی فرآیند تولید آرد و TSP
فرآیند تولید اسنک (پنیر – لچو – کچاپ)
فصل دوم
معرفی سیستم مدیریت کیفیت
سیستم مدیریت کیفیت
و) اندازه و ساختار سازمانی آن
مزایای استقرار مدیریت کیفیت
فرآیندهای PDCA
*اسقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 90012000
مراحل و الزامات استقرار
3) الزامات مستندسازی
4) مسئولیت مدیریت
5) مدیریت منابع
6) پدیدآوری محصول
7) اندازه گیری، تحلیل و بهبود
فصل سوم
چگونگی پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت سویا سان
پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت سویاسان
طبقه بندی وظایف
مدیریت کیفیت
وظایف نمایندگان واحد تضمین کیفیت
نگاهی به اجرای ISO 90012008 در کارخانه سویاسان
نتیجه

خرید

موارد مشابه با «دانلود گزارش کارآموزی در شرکت سویا»

Ali بازدید : 47 1394/05/26 نظرات (0)

دسته: برق

حجم فایل: 401 کیلوبایت

تعداد صفحه: 9

بهبود پایداری گذرای سیستم یکپارچه شرق غرب بنگلادش به کمک جبرانساز VARو (SVC)

Transient Stability Enhancement Of Bangladesh East West Interconnected System Using Static VAR Compensator (SVC) 2013

چکیده (2013)

این مقاله مطالعات پایداری گذرای سیستم یکپارچه شرق- غرب (EWIS) شبکه برق بنگلادش (BPS) را با استفاده از جبرانساز استاتیک VAR (SVC) توصیف می‌کند. با افزایش انتقال توان، پایداری گذرا یک موضوع جدی برای عملکرد قابل اطمینان است. ارزیابی پایداری گذرا یک مساله به شدت پیچیده و کاملا غیرخطی برای سیستم برق یکپارچه مقیاس وسیع است. برای حل این مساله، یک کار تحقیقاتی به کمک کنترل‌کننده SVC در صنعت صورت گرفته است. جبرانساز استاتیک VAR (SVC) از اداوت FACTS با اتصال موازی (شنت) است و به عنوان یک پایدارکننده نقش مهمی در اغتشاشات گذرا و دینامیک سیستم قدرت ایفا می‌کند. در این کار، مدلسازی SVC برای افزایش پایداری گذرا مطالعه شده و سیستم یکپارچه شرق- غرب (EWIS) شبکه سیستم برق بنگلادش (BPS) تست می‌شود.

کلیدواژگان: پایداری گذرا، جبرانساز استاتیک VAR (SVC) ، سیستم برق بنگلادش (BPS) ، سیستم یکپارچه شرق- غرب (EWIS) ، اتصال‌دهنده شرق- غرب (EWI).

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 47 1394/05/26 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 168 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: برش

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 546 1394/05/26 نظرات (0)

طبقه بندی: بازرگانی و اقتصاد

فهرست

فصل اول
مفاهیم مدیریت بازار
تعریف بازاریابی و مدیریت بازار
ضرورت بازاریابی
تعریف نیاز
تعریف خواست ه
مثال
کالا
انواع کالا
تعریف کالاهای ایده آل
عوامل اثرگذار در خرید کالا
تعریف مبادله
روشهای مبادله
شرایط مبادله
تعریف معامله
انواع معامله
شرایطه معامله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
تعاریف بازاریابی
تعریف Marketing
تعریف مدیریت بازاریابی
وظایف مدیربازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
بازاریابی محافظتی
تعریف بازاریابی تضعیفی
بازاریابی مقابله ای
وظیفه مدیران بازاریابی
فلسفه های مدیریت بازاریابی
فلسفه تولید
شرایط بکارگیری فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
فصل دوم
انواع بازار و محیط بازاریابی
هدف کلی
هدفهای رفتاری
تعریف بازار
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف:
الف- انواع بازار از نظر فعالیت
ب- انواع بازارهای سازمانی
ج- انواع بازارهای اقتصاد ی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چندجانبه
انواع بازار
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
محیط خرد موسسه
عکس العمل ها در برابر محیط بازاریابی
فصل سوم
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
هدف کلی
هدفهای رفتاری
مزایای تقسیم بندی
سیرتکاملی سیستم بازار
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدف دار
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
1- استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)
2- استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
3- استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
فصل چهارم
نیازها و رفتار خریداران
هدف کلی
هدفهای رفتاری
خریداران: مدیران واقعی
مشتری شیفته و رشد سازمانی
انواع بازار
سوالات مهم در بازاریابی و کشف نیاز مشتریان
شیوه های شناسایی و ارضاء نیازها
نیاز و میزان توسعه یافتگی بازار
انتظارات و رضایت مصرف کننده
رفتار مصرف کنندگان
محرک های بازاریابی
فصل پنجم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
هدف کلی
هدفهای رفتاری
عوامل موثر بر پیش بینی تقاضا
معایب برآورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
تعاریف فروش:
سهم بازار و انواع آن
انواع بازارها
مدلهای پیش بینی
مدل بدون پیش بینی تغییر
مدل میانگین متحرک ساده
مدل میانگین متحرک موزون
مدل نمو هموار ساده
مدل نمو هموار هلت- وینترز
مدل پیش بینی باکس و جنکینز
مدل پیش بینی اقتصاد سنجی
مدل دلفی
روش استفاده ازدیدگاه مجموعه مدیران
مدل بررسی قصد خریداران
شرایط استفاده از مدل بررسی قصد خریداران
مدل شبیه سازی آزمایش بازار
مدل تست بازار
مدل تلفیقی
تعیین بازار سود آور
فصل ششم
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
هدف کلی
هدفهای رفتاری
اهداف بازاریابی
تعیین رسالت موسسات
تعیین اهداف موسسه
عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی
مبانی مختلف طراحی ساختارهای سازمانی
انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی
سازمان عملیاتی
سازمان جغرافیا یی
سازمان مدیریت محصول
سازمان مدیریت بازار
محاسن ساختار سازمانی
معایب ساختار سازمانی
سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک
فصل هفتم
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
هدف کلی
هدفهای رفتاری
قوانین بنیادی مدیریت بازار
برنامه ریزی بازاریابی
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی متناسب
قوانین بنیادی مدیریت بازار
منافع برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی بازاریابی
ماهیت و محتوای یک برنامه عملیاتی بازاریابی
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
وجه تمایز خدمت با کالا
مشتری مداری در موسسات بیمه
فصل هشتم
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
هدف کلی
هدفهای رفتاری
سوالات تصمیم گیری
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
محاسبه ارزش
روش های افزایش ارزش برای مشتری
فصل نهم
تحقیقات بازاریابی
هدف کلی
هدفهای رفتاری
DECIDE در فرآیند تصمیم گیری
تعریف تحقیقات بازاریابی
فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی
هفت C رابط اثر بخش بین محقق و مدیر
تحقیقات اکتشافی
روش انجام تحقیق اکتشافی:
تحقیقات توصیفی
روش های تحقیق توصیفی:
ایجاد اثربخشی در تحقیقات توصیفی
تحقیقات علت و معلولی
اقدامات لازم برای تعریف درست مسئله
فصل دهم
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
هدف کلی
هدفهای رفتاری
سیستم بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی
سیستم برنامه ریزی بازاریابی
سیستم سازمانی بازاریابی
سیستم کنترل بازاریابی
ارزیابی سیستمهای بازاریابی
مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم های بازاریابی
سیستم های توزیع
1- سیستم بازاریابی عمودی
2- سیستم بازاریابی افقی
3- سیستم بازاریابی چندکاناله
انواع مدلهای بازاریابی
مدل استراتژی عمومی پورتر (PGS)
نقاط قوت مدل های بازاریابی
نقاط ضعف مدل های بازاریابی:
فصل یازدهم
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
هدف کلی
اهداف رفتاری
تعریف خلاقیت
انواع رفتارهای خلاقیت
فرق خلاقیت ونوآوری
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
روش های بهسازی محصولات
الف- روش مشکل زدائی
ب- روش دلخواه
ج- روش زنجیره مصرف
بالاترین سطح خلاقیت و نوآوری
مراحل تولید محصول جدید
ایجاد ایده ها
غربال نمودن ایده ها
پرورش و آزمون ایده ها
تعیین استراتژی بازاریابی
تجزیه و تحلیل تجاری
آزمایش بازاریابی
تجاری نمودن محصول
دوره عمر محصول
موانع موجود بر سر راه خلاقیت
ریشه و اساس خلاقیت ها و نوآوریها

خرید

موارد مشابه با «دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (PPT, PPTX)»

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 320
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 385
  • بازدید امروز : 2,246
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,961
  • بازدید ماه : 9,961
  • بازدید سال : 41,044
  • بازدید کلی : 666,291