loading...
Latina
Ali بازدید : 55 1394/05/27 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: an algorithm for fast and efficient text mining used to automatically generate a database containing kinetic information of enzymes
  • عنوان فارسی مقاله: الگوریتمی برای داده کاوی سریع و کارآمد متن به منظور ایجاد اتوماتیک پایگاه داده حاوی اطلاعات سینتیک آنزیم ها
  • دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

پیش زمینه: مقدار اطلاعات بیولوژیکی در دسترس به سرعت رو به افزایش بوده و تمرکز تحقیقات بیولوژیکی از بخش های مجزا به سمت شبکه ها و حتی پروژه های بزرگتر کشانده شده که هدف آن ها تجزیه و تحلیل، مدلسازی و شبیه سازی شبکه های بیولوژیکی و همچنین مقایسه در سطح بالای ویژگی های سلولی می باشد. بنابراین ضروری است تا اطلاعات بیولوژیکی به آسانی در دسترس باشد. به هر حال، بیشتر اطلاعات در تحقیقات انجام شده به صورت غیرساختاری بوده و به این خاطر روش هایی برای استخراج نظامند اطلاعات، مستقیما از تحقیقات اولیه می بایست توسعه یابد.

شرح مطلب: در اینجا ما الگوریتم داده کاوی را برای استخراج اطلاعات سینتیک همانند و غیره و همچنین اطلاعات مربوطه همانند نام آنزیم ها، تعداد EC، لیگاندها، ارگانیسم ها، مناطق، PH و دما نشان می دهیم. با استفاده از این قوانین و رویکرد بر پایه واژه نامه، این امکان وجود دارد تا به اندازه 514394 پارامتر سینتیک 13 دسته (فعالیت های خاص،) از حدود 17 میلیون مطالب نتتشر شده، استخراج کرده و آن ها را با داده های دیگر خلاصه مطالب دیگر ترکیب کنیم.

تایید دستی تقریبا 1000 نتایج انتخاب شده تصادفی، موارد فراخوانی شده بین 51% و 84% و محدوده دقیق 55% تا 96% را نشان داده که بستگی به فهرست های جستجو شده دارد.

نتایج در پایگاه داده ذخیره شده و توسط KID” یا پایگاه داده سینتیک” از طریق اینترنت در دسترس می باشد.

نتیجه گیری: الگوریتم نشان داده شده، اطلاعات مهمی را ارائه می دهد و کمکی به شتاب بخشیدن تحقیقات و تجزیه و تحلیل مورد نیاز برای روش های بیولوژی سیستم های امروزی می باشد. پایگاه های داده حاصل شده از تجزیه و تحلیل چکیده مقاله های منتشر شده می تواند کمک ارزشمندی در حوزه جنبش های بیولوژیکی و شیمیایی باشد. این فرایند کاملا بر مبنای داده کاوی و همچنین تکمیل پایگاه داده ایجاد شده می باشد.

این پایگاه داده از سایت http: //kid. tu-bs. de در دسترس است. کد مبدا الگوریتم تحت مجوز مجوز دولتی GNU ایجاد شده و بنا به درخواست محققان در دسترس قرار می گیرد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.26 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 41 1394/05/27 نظرات (0)

موضوع طرح:

بسته بندی خرما

ظرفیت: پنج هزار تن در سال

محل اجرای طرح: قابل اجرا در سراسر کشور بویژه استان های جنوبی

میزان اشتغالزایی: ٢٧ نفر

دوره بازگشت سرمایه: ده ماه

درخت خرما درمیان ساکنین مناطق خرما خیز، درخت روزی وبرکت نامیده شده وبخش اعظم انرژی مورد نیاز آنان را تامین می کند. بعلاوه، در میان ساکنین سایر نواحی نیز به عنوان یک ماده غذایی خوشمزه وانرژی زا، علاقمندان بسیاری دارد. با عنایت به ترکیبات اصلی خرما، خصوصا میزان موادقندی آن که بطور متوسط بین ٧۵ تا ٨٠ درصد می باشد، به ارزش غذایی آن بیشتر پی می بریم .

سرفصل و عناوین مطالب طرح توجیهی:

– خلاصه طرح

– مشخصات سرمایه گذاری طرح

– معرفی محصول

– فرآیند تولید

– سرمایه گذاری ثابت طرح

– محوطه سازی

– ساختمان های مورد نیاز

– تاسیسات و تجهیزات

– هزینه ماشین آلات

– هزینه وسایل آزمایشگاهی

– هزینه وسایل نقلیه

– هزینه های قبل از بهره برداری

– جدول هزینه های ثابت طرح

– جدول هزینه های جاری طرح

– حقوق و دستمزد نیروی انسانی

– هزینه سوخت و انرژی

– هزینه استهلاک، تعمیر و نگهداری

– سرمایه در گردش

– قیمت فروش

– محاسبه نقطه سر به سر

– محاسبه سود ویژه

– محاسبه سود عملیاتی

– دوره برگشت سرمایه

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 259 1394/05/27 نظرات (0)

دسته: مکانیک

حجم فایل: 2824 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

اچار فرانسه طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

قیمت: 3,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 63 1394/05/27 نظرات (0)

فهرست مطالب

بخش 1
تیونر 1
بخش 2
طبقه IF آشکار ساز و ای جی سی 7
بخش 3
مدارات رنگی 15
بخش 4
مدارات تصویر (طبقه ویدئو) 58
بخش 5
منبع تغذیه 62

خرید

موارد مشابه با «کارآموزی در نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی»

Ali بازدید : 53 1394/05/27 نظرات (0)

دسته: کامپیوتر

حجم فایل: 1175 کیلوبایت

تعداد صفحه: 84

مقدمه

دانشمندانی كه در پی توسعه Grid هستند، دنیایی را به تصویر می كشند كه هر شخصی می تواند به راحتی وارد یك شبكه شود و از توان محاسباتی موجود در شبكه استفاده كند. در شیوه های نوین به جای استفاده از رایانه های اختصاصی برای حل مسائل بزرگ، با استفاده از رایانه های موجود پراکنده که از همه توان محاسباتی خود استفاده نمی کنند، سعی می شود با جمع آوری این توانهای پراکنده که اغلب بی استفاده می مانند، کارهای خود را انجام دهند. این منابع محاسباتی اگرچه اغلب قدرت و هماهنگی رایانه های اختصاصی را ندارند، اما تعداد زیادی از آنها به وفور در مراکز عمومی از قبیل دانشگاه ها، اداره ها، کتابخانه ها و غیره و حتی در منازلی که اتصال قوی به اینترنت دارند یافت می شوند و این موجب می شود که توان محاسباتی آن در مجموع بسیار بالا باشد و در عین حال هزینه آن به مراتب پایین تر می باشد.

فصل اول: مقدمه ای بر شبکه های Grid

تاریخچه Grid.

شبكه Grid چیست؟.

تکنولوژیهای محاسباتی Grid.

فصل دوم: كاربردها و ساختارهای Grid..

Grid computing چیست ؟.

انواع Grid.

اهمیت Grid Computing.

ابزار قدرتمند Globus.

نگاهی به‌اجزای Grid.

Grid از دید برنامه نویسان

پیچیدگی‌ها

فصل سوم: طراحی Grid..

چگونه Grid بسازیم ؟.

Grid؛ فناوری جدید دنیای شبکه.

چه ضرورتی یا ضرورت هایی باعث شدند تا سیستم Grid (تور) مطرح شود؟.

نمونه هایی مشخص از توان محاسباتی Grid.

چه تفاوت و شباهتهایی میان شبکه اینترنت و سیستم Grid وجود دارد؟.

فصل چهارم: نتیجه گیری…

نتیجه گیری:

همان طور كه گفتیم Grid یک مدل کامپیوتری است که توانایی انجام میزان بیشتری از پردازش های کامپیوتری را به وسیله سود جستن از کامپیوترهای زیاد تحت یک شبکه فراهم می آورد. این مدل یک معماری مجازی کامپیوتری است که قادر است مراحل پردازش یک عمل را تحت یک زیرساخت موازی پخش کند. در شبكه های Grid هر شخصی می تواند به راحتی وارد یك شبكه شود و از توان محاسباتی موجود در شبكه استفاده كند. در شیوه های نوین به جای استفاده از رایانه های اختصاصی برای حل مسائل بزرگ، با استفاده از رایانه های موجود پراکنده که از همه توان محاسباتی خود استفاده نمی کنند، سعی می شود با جمع آوری این توانهای پراکنده که اغلب بی استفاده می مانند، کارهای خود را انجام دهند

در مورد مهم ترین استفاده های Grid می توان به گفت كه اگرچه Grid ها عمدتاً ابزاری برای پژوهش‌های آكادمیك باقی می‌مانند، گام‌های بلندی نیز به سوی جهان تجارت برداشته‌اند. خیلی از شركت‌های بزرگ بعد از سرمایه‌گذاری‌های تكنولوژیكی برای بهره گرفتن از آن در تجارت الكترونیكی، مدیریت روابط با مشتری و سیستم‌های زنجیره منابع، اكنون Gridهای محاسباتی را در صدر فهرست ملزومات خود قرار می‌دهند.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 77 1394/05/27 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 171 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پلان معماری

مقیاس: 1 به 100

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 131 1394/05/27 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: 59 Corrosion Inhibitors
  • عنوان فارسی مقاله: 59 مهار کننده های خوردگی (بازدارنده های فساد تدریجی)
  • دسته: مهندسی مواد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

بازدارنده های خوردگی یک ماده شیمیایی هستند و زمانی که در غلظت های کوچک به محیط اضافه شوند باعث به حداقل رسیدن خوردگی می شوند و یا از خوردگی جلوگیری می کنند [1].

مهار کننده های خوردگی برای محافظت فلزات از خوردگی، ماندد حفاظت موقت در هنگام انبار شدن و حمل و نقل و همچنین حفاظت در محل استفاده می شود، مورد نیازهستند، برای مثال، جلوگیری از خوردگی که ممکن است در نتیجۀ تجمع مقدار کمی از مرحله تهاجمی باشد. یکی از نمونه ها آب شور است، در یک مرحله غیر تهاجمی، مانند نفت. یک مهار کننده کارآمد (مؤثر) با محیط زیست سازگار است، برای استفاده مقرون به صرفه است، و اثر مطلوب هنگامی که در غلظت های کوچک وجود داشته باشد تولید می کند.

راندمان مهارکننده، P، داده شده به صورت:

(1) p = (w_0 – w/w_0) x 100

که در آن w_0 نرخ خوردگی در غیاب بازدارنده است، و w نرخ خوردگی در همان محیط با مهار کننده اضافه شده است.

B. طبقه بندی مهارکننده

انتخاب مهارکننده بر روی فلز و محیط زیست است. طبقه بندی کیفی مهار کننده در شکل 1 ارائه شده است. مهارکننده را می توان با شرایط تهویۀ زیست محیطی و مهار کننده های رابط طبقه بندی کرد.

1.شرایط تهویۀ زیست محیطی (تمیز کردن (جاذب))

خوردگی را می توان با حذف گونه های خورنده در محیط کنترل کرد. مهارکننده هایی که باعث کاهش خوردگی در محیط ها توسط تمیز کردن (مهار) می شوند مواد تهاجمی شرایط تهویۀ زیست محیطی یا جاذب (تمیز کردن) نامیده می شوند. در محلول های نزدیک به خنثی و قلیایی، کاهش اکسیژن یک واکنش معمول کاتدی است. در این مواقع، خوردگی را می توان با کاهش میزان اکسیژن با استفاده از جاذب (به عنوان مثال، هیدرازین [2]) کنترل کرد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.45 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 53 1394/05/27 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: Corporate governance of information technology
  • عنوان فارسی مقاله: حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

هدف بین المللی استانداردسازی بین المللی ایجاد چارچوب اصولی برای استفاده توسط مدیران به منظور ارزیابی، مدیریت و نظارت استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در سازمان هایشان می باشد.

بیشتر سازمان ها از فناوری اطلاعات به عنوان ابزار کسب و کار بنیادین استفاده کرده و شرکت های کمی وجود دارد که بتوانند به صورت کارآندی بدون آن فعالیت کنند. فناوری اطلاعات همچنین به عنوان فاکتور مهمی در طرح های کسب و کار آینده بسیاری از سازمان ها می باشد.

هزینه های مربوط به فناوری اطلاعات بخش قابل توجهی از هزینه های سازمانی منابع انسانی و مالی را به خود اختصاص می دهد. به هر حال بازده این سرمایه گذاری ها به طور کامل مشخص نبوده و تاثیر معکوس آن بر روی سازمان هامی تواند قابل توجه می باشد.

دلایل اصلی مربوط به آین بازدهی منفی، تاکید بر روی جنبه های مالی، فنی و زمانبندی فعالیت های IT نسبت به تاکید بر روی کل شرایط کسب و کار در مورداستفاده از فناوری اطلاعات می باشد.

این استاندارد در ارتباط با تعریف حاکمیت شرکتی می باشد که بر مبنای گزارش کمیته در مورد جنبه مالی حاکمیت شرکتی در سال1992 می باشد. گزارش کادبری همچنین تایید پایه ای را در مورد حاکمیت شرکتی در اصول حاکمیت شرکتی OECD در سال 1999 (که در سال 2004 بازبینی شد) ایجاد می کند. کاربران این استانداردها تشویق می گردند تا خودشان را با گزارش کادبری و اصول OECD از حاکمیت شرکتی آشنا کنند.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.05 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 71 1394/05/27 نظرات (0)

عنوان انگلیسی مقاله: Production of low-fat yogurt with quince (Cydonia oblonga Mill.) scalding water

عنوان فارسی مقاله: تولید ماست کم چرب با میوه به آب پز شده

دسته: صنایع غذایی

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

چکیده

عصاره آب پز شده به، از نقطه نظر ترکیبات فنلیک و فلاونوئیدها، بسیار غنی است که خواص آنتی اکسیدانی جالبی ارائه می نماید و همچنین حاوی اسیدهای آلی و قندها می باشد. هدف از این مطالعه، ارزیابی استفاده مستقیم از عصاره آب پز شده به، برای تولید ماست کم چرب است. علاوه بر این، این عصاره باعث بروز تغییر رنگ ماست و کاهش حساسیت می شود. عصاره آب به، اثر بازدارنده ای در برابر باکتری های اسید لاکتیک دارد که، احتمالا به علت مقادیر زیاد پلی فنول می باشد. در نتیجه، ماست غنی شده با آب عصاره به، دارای PH بالاتر و مقدار اسید لاکتیک کمتری در مقایسه با دیگر ماست ها می باشد. این تغییرات در خواص رئولوژیکی و بافتی آنها منعکس شده است: ماست های نرم با تغییر شکل بالا و رفتار الاستیک پایین و ویسکوزیته (چسبناکی) همراه هستند. پژوهش های آینده علاوه بر عصاره آب به در غذاهای دیگر، به مطالعه خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی آنها میپردازد.


کلیدواژه: میوه به، آب پز شده، ماست، محصول فرعی، فعالیت آنتی اکسیدان

مقدمه

فاضلاب می تواند از مراحل مختلفی در صنایع غذایی مانند فرایند تمیز کردن و مرحله سفید کردن میوه یا سبزیجات ایجاد شود، یا به عنوان یک محصول ثانویه نظیر فیبر موجود در رژیم غذایی، فرآوری شود. امکان تولید فاضلاب از صنایع غذایی انسانی به ارتقای روند اقتصاد ی و فرآوری غذایی کمک می کند. میوه به بدلیل سختی فرآیند تخمیر، تلخی و گسی، خیلی تازه بنظر نمیرسد. اما هنگامی که رسیده می شود، برای تولید مارمالاد، مربا، ژله و کیک بکار میرود. Eodriquez Guisado و همکارانش در سال (2009) مقدار متوسطی برای خصوصیات شیمیایی پنج میوه جمع آوری شده در جنوب شرقی اسپانیا تعیین کردند که نشان دهنده میزان آب بالا (76. 72 g/100 گرم)، فیبر خام بالا (5. 33 g/100 گرم)، و مقدار کمی چربی (1.95 g/100 گرم) است. میوه به (مانند سیب و گلابی) متعلق به خانواده Roseaceae می باشد و خواص مفید خوب و تثبیت شده ای برای سلامت انسان ها دارد.

خرید

موارد مشابه با «تولید ماست کم چرب با میوه به آب پز شده»

Ali بازدید : 51 1394/05/27 نظرات (0)

چکیده

در پژوهش حاضر با عنوان: بررسی تاثیر جو عاطفی خانواده براعتماد به نفس فرزندان (دختران و پسران 19-13 سال شهر تهران) تست استاندارد عزت نفس کویر اسمیت بر 50 دختر و 50 پسر اجراشد، و با استفاده از آزمون T استودنت نتایج زیر بدست آمد:

1. اعتماد به نفس دخترانی که جو عاطفی مناسب در خانواده دارند بیشتر از دخترانی است که جو عاطفی نامناسبی در خانواده دارند.

2. اعتماد به نفس پسرانی که جو عاطفی نا مناسب در خانواده دارند بیشتر از پسرانی نیست که جو عاطفی مناسبی در خانواده دارند.

چکیده

فصل اول – کلیات

بیان کلی مسئله 1

سوال پژوهشی 4

فرضیه ها 4

تعریف اصطلاحات 5

بیان اهداف پژوهش 9

فصل دوم – بررسی پیشینه و ادبیات پژوهش

بررسی آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه پژوهش حاضر 11

بررسی کلیه نظریه ها و تئوریهای در زمینه پژوهش حاضر 22

عوامل تعیین کننده جو عاطفی خانواده 25

رابطه پدر و مادر با فرزندان 26

الگوهای تربیت فرزندان 29

رابطه اعتماد به نفس و روابط دوستانه والدین با کودک 33

مسئولیتهای والدین در رابطه با ایجاد اعتماد به نفس 35

علائم و نشانه های اختلال در اعتماد به نفس 36

نشانه های اعتماد به نفس در افراد 39

ضرورت اهمیت و فایده پژوهش 41

فصل سوم – روش جامعه آماری

روش نمونه گیری 43

انواع متغیرها 43

روش گرد آوری اطلاعات 43

معرفی ابزار پژوهش 44

روش مطالعه 46

مدل آماری 46

فصل چهارم – تجزیه و تحلیل نتایج

تجزیه و تحلیل آماری 49

فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری

بررسی و بحث درباره نتایج 54

محدودیتها و انتقادها 56

پیشنهادها 57

خلاصه پژوهش 61

خلاصه پژوهش به زبان انگلیسی 62

پیوست ها

پیوست یکم – منابع فارسی برحسب حروف الفبا

پیوست دوم – منابع پایان نامه ای

پیوست سوم – پرسشنامه و پاسخ نامه

خرید

مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 480
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 1,676
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15,975
  • بازدید ماه : 15,975
  • بازدید سال : 47,058
  • بازدید کلی : 672,305