loading...
Latina
Ali بازدید : 65 1394/01/01 نظرات (0)

مقدمه:

در طب باستان هند و ایران این میوه ی طلایی به عنوان کیمیای جوانی شناخته میشده است. امروزه پژوهشگران معتقدند که موز به سیستم هاضمه کمک می کند و حس جوانی و شادابی را در فرد زنده نگه می دارد. موز می تواند در نگهداشتن کلسیم، فسفر، و نیتروژن کمک می کند. کلیه ی موارد فوق برای ایجاد بافت های مناسب هاضمه مهم هستنند. موز دارای نوعی شیرینی طبیعی نیز می باشد که به حفظ شادابی و تسریع متابولیسم در فرد کمک می کند. موز به دلیل خاصیت و بافت ویژه ای که دارد، به عنوان دارویی مفید برای جلوگیری از بروز اختلال در اعماء و احشاء داخلی بدن به شمار می رود. به دلیل بافت ملایمی که دارد، از ایجاد زخم معده جلوگیری نموده و محققان به شوخی نام "ویتامین U " به آن می دهند.

فهرست مطالب

فصل اول – کلیات

مقدمه

نام کامل طرح و محل اجرای آن

محل اجرا

مشخصات متقاضیان:

دلایل انتخاب طرح:

۱میزان مفید بودن طرح برای جامعه

۱ – ۶ – وضعیت و میزان اشتغالزایی

تاریخچه و سابقه مختصر طرح:

فواید موز برای سلامتی انسان

اختلال حواس و فراموشی در دوران کهولت

فشار خون بالا

بیماری های قلبی

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح:

مراحل انجام کار

مجوز های قانونی

مراحل صدور جواز تاسیس

مدارک مورد نیاز

اصلاحیه جواز تاسیس

تعریف:

صدور پروانه بهره برداری

مراحل صدور توسعه طرح

تعریف

مراحل صدور کارت شناسایی

فصل دوم – روش انجام کار

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه

بازدید از گلخانه تولید موز:

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها

فهرست مواد مصرفی مورد نیاز

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار

توجیه اقتصادی محصول

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت (جهت فروش کالا)

فصل سوم – امور مالی طرح

زمین:

محوطه سازی

ساختمانها

میزان سرمایه گذاری

محاسبه هزینه ها

هزینه های ثابت طرح

محاسبه سود و زیان ویژه (ارقام به میلیون ریال)

تاسیسات مورد نیاز

ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی

وسایل نقلیه

تجهیزات اداری

هزینه های قبل از بهره برداری

جدول هزینه های ثابت طرح

هزینه های جاری طرح

مواد اولیه و بسته بندی

حقوق و مزایای پرسنل غیر تولیدی

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی

هزینه سوخت و انرژی

هزینه استهلاک

فصل چهارم – جمع بندی – نتیجه گیری

نتایج حاصله از اجرای طرح

منابع و ماخذ

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 81 1394/01/01 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 98 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پلان معماری

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 65 1394/01/01 نظرات (0)

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی و معرفی موقعیت نفت و گاز کشور در بازارهای نفت و گاز جهان

طبقه بندی: مهندسی نفت و مدیریت

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات پروژه: 107

جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید

میزان ذخایر بالفعل و بالقوه نفت خام کشور و تاثیر تزریق گاز بر آنها

میزان ذخایر «نفت خام در جای» کشور حدود 450 میلیارد بشکه تخمین زده می شود. از این میزان، تا پایان سال 1380 جمعاً حدود 54 میلیارد بشکه از مناطق خشکی و دریایی برداشت شده است. میزان ذخایر بالفعل نفت خام کشور با توجه به ذخایر کشف شده جدید، حدود 37 میلیارد بشکه است. این رقم بر اساس گزارش های ارائه شده از مناطق خشکی و اطلاعات نگارنده از مناطق دریایی است. ارقام رسمی ارائه شده با توجه به حجم میعانات گازی و حجم نفت خام بالقوه از حدود 92 میلیارد بشکه تا 130 میلیارد بشکه بوده است. میزان ذخایر بالقوه نفت خام (برداشت ثانویه) کشور حدود 50 میلیارد بشکه است. این رقم، حدود 5 میلیارد بشکه نفت قابل بهره برداری- که در 50 تاقدیس شناخته شده کوچک، واقع شده است را شامل می شود که هنوز حفاری اکتشافی در آنها شروع نشده است؛ 45 میلیارد بشکه دیگر نیز در مخازن نفتی شناخته شده واقع شده است.
تنها راه بالفعل نمودن حدود 45 میلیارد بشکه نفت موجود در مخازن ایران، تزریق گاز به میزان لازم و کافی در آنهاست. میزان گاز مورد نیاز جهت تزریق در این مخازن به منظور بالفعل نمودن این ذخایر، حدود 20 میلیارد پای مکعب در روز است. چنین حجمی از گاز مورد نیاز را می توان از ذخایر پارس جنوبی، پارس شمالی (مخازن گاز کشف شده G و F واقع در خلیج فارس)، گازهای همراه که قسمت اعظم آن سوخته می شود و سایر مخازن گاز ایران تامین نمود. بر اساس محسبات مهندسی مخازن انجام شده قبل و بعد از انقلاب، به ازای تزریق 5/2 تا 4 هزار پای مکعب گاز می توان یک بشکه نفت اضافی از مخازن نفتی ایران به دست آورد.

بنابراین اگر قیمت نفت را حدود 24 دلار برای هر بشکه فرض نماییم «قیمت سایه ای» هزار پای مکعب گاز، حدود 6 تا 10 دلار است. قیمت گاز صادراتی ایران به ترکیه بر اساس قیمت نفت 24 دلار، کمتر از 3 دلار برای هر هزار پای مکعب در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه فاصله آن حدود 1000 کیلومتر دورتر از محل تزریق است. علاوه بر این، باید به این نکته توجه کرد که گاز تزریقی برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.

خرید

موارد مشابه با «موقعیت نفت و گاز کشور در بازارهای نفت و گاز جهان»

Ali بازدید : 79 1394/01/01 نظرات (0)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تاریخچه گروه شرکت های تولیدی اشی مشی
شرکت سهامی خاص گیلان سویا در سال 1371 تاسیس گردید. این شرکت با داشتن بیش از یک دهه فعالیت، یکی از مجهزترین واحدهای صنعتی تولید انواع ماکارونی، اسنک و نوشابه گازدار می باشد، در اواخر سال 1378 همزمان با راه اندازی خط تولید نوشابه گازدار در بطری یکبار مصرف (PET) و نیز راه اندازی دستگاه بطری ساز (PET) با هدف تولید و عرضه نوشابه با کیفیت رسماً فعالیت تولید انواع نوشابه گازدار را با نام تجاری اشی مشی در شرکت سیرنگ زیبا کنار آغاز نمود. روند توسعه و به روز نمودن ماشین آلات آن برابر با آخرین تکنولوژی روز جهان در کلیه بخشهای تولید محصولات متنوع شرکت همواره استمرار داشته است.

قابلیتهای تولیدی در گروه تولیدی اشی مشی
شرکت گیلان سویا تولید انواع اسنک (غله حجیم شده)، اسنک خلالی، چیپس دریایی، چیپس زنگوله ای، اسنک فلفلی و مغز دار شکلاتی.

شرکت سیرنگ گیلان – تولید انواع ماکارونی فرمی و ساده

شرکت هدیه شمال – تولید انواع ماکارونی فرمی و ساده

شرکت سیرنگ پلاستیک تولید انواع اندازه متنوع بطری PET (مظروف نوشابه گازدار)، بخش نوشابه سازی نمونه ای از قابلیتهای تکنولوژی تولیدات این گروه صنعتی است که در زیر به قسمتی از فرآوری و ساخت آن اشاره می شود.

تکنولوژی ساخت بطری PET و نوشابه
تکنولوژی ماشین آلات تولید نوشابه تماماً از پیشرفته ترین نوع خود و مربوط به بعد از سالهای 2000 میلادی است در حالی که کنترل و تولید در سراسر خط بوسیله کامپیوتر های بسیار پیشرفته و تمام اتوماتیک جدید انجام می گیرد. تعداد محدودی از نیروی انسانی که همگی آموزش دیده خارج از کشور می باشند در این صنعت اشتغال دارند. این شرکت دارای پیشرفته ترین آزمایشگاه با تجهیزات لازم و سیستمهای دقیق اندازه گیری و سنجش می باشد که از آزمایشگاههای مرجع کشور می باشد. کنترل کیفیت تمامی مجموعه از ورود مواد اولیه تا ساخت محصول و ارائه محصول ساخته شده و خدمات بعد از فروش زیر نظر کارآمدترین افراد آموزش دیده، مجرب و تحصیلکرده اداره می شود. طعم دهنده ها و افزودنیهای مجاز از معتبرترین شرکتهای جهانی تهیه می شوند. درب بطری نوشابه اشی مشی توسط شرکتهای بزرگ بین المللی جهان تهیه می شوند. مواد اولیه ساخت بطری نوشابه به نام PET از شرکت های بزرگ و معتبر خارجی تهیه و در داخل کارخانه با استفاده از وجود ماشین آلات بسیار پیشرفته جدید ابتدا به پریفرم و سپس به اندازه های 300 سی سی و 5/1 لیتر و 2 لیتر تولید می شوند.

خرید

موارد مشابه با «پروژه مالی شرکت تولید ماکارونی وابسته به کارخانه اشی مشی»

Ali بازدید : 43 1394/01/01 نظرات (0)

عنوان کامل: سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریتالکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب (AHP) تحلیلی (مطالعه موردی: بانک خصوصی پاسارگاد شعب شهر اصفهان)

پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات

چکبده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است. دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است. لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است. هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری خصوصی تحقیقی انجام نگرفته است. و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است. دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای موفق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری مورد بررسی، سنجش و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت. اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت. سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است. نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد: عامل محرک ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

فصل 1- کلیات تحقیق

1-1- مقدمه

1-2- بیان مسئله

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

1-4- اهداف تحقیق

1-5- سوالات تحقیق

1-6- فرضیات تحقیق

1-7- چارچوب نظری تحقیق

1-8- تعاریف واژه ها

فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق

2-1- مقدمه

2-2- ویژگیهای اقتصاد دانش محور

2-3- مفهوم مشتری مداری

فصل 3- روش شناسی تحقیق

3-1- روش تحقیق

3-2- نحوه استخراج پارامترها

3-3- مراحل اجرای تحقیق

3-4- قلمرو تحقیق

3-5- جامعه آماری

3-6- نمونه و روش نمونه گیری

3-7- روش گردآوری اطلاعات

3-8- ابزار گرد آوری اطلاعات

3-9- روش های تجزیه و تحلیل داده ها

فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات

4-1- بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها

4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت

4-1-2- بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت

4-1-3- بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی

4-1-4- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات

4-1-5- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد

4-2- بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق

فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- خلاصه یافته ها پژوهش

5-2- بحث و نتیجه گیری

5-3- محدودیتهای تحقیق

5-4- پیشنهادهای تحقیق

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 73 1394/01/01 نظرات (0)

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: پروژه بررسی بهسازی زمینهای آبرفتی به روش تزریق سیمان

طبقه بندی: عمران

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات پروژه: 113

مقدمه

تکنولوژی تزریق بعنوان یک راه حل مهندسی، یک تکنیک کهن در بسیاری زمین است که درحدود دو قرن قدمت دارد. تزریق در زمین برای نخستین بار توسط شخصی بنام Berigny در سال 1802 انجام شد و لکن این تکنیک، تنها در چند دهه اخیر پیشرفت نموده و اکنون بعنوان یک تکنیک برتر شناخته شده است. از آنجا که کیفیت این تکنیک در بهسازی زمین در رابطه با اجرای انواع سازه های بزرگ و مهم در اکثر کشورهای صنعتی پیشرفته به عنوان یک راه حل مفید و موثر کاملا ً مورد قبول متخصصین است، در نتیجه وجود مشکلات و موانع خاصی نظیر مسائل مکانیک خاک منطقه عمل اعم از پائین بودن مقاومت زمین، پائین بودن پی سنگ، تخلخل زیاد، احتمال نشست یا مشکلات زمین شناسی همانند وجود شکستگی های زیاد در منطقه، تکتونیزه بودن محل، وجود غارهای زیرزمینی، بالا بودن سطح آبهای زیرزمینی، هوا زدگی لایه ها، تشکیلات مختلف زمین شناسی از لحاظ جنس، شیب و ضخامت لایه ها، یا نفوذ پذیری زمین منطقه عملیاتی، مشکلات خاکبرداری، مشکلات ناشی از فرار آب، وجود باتلاش و لجن زار و … اجرای هیچ پروژه مهم و ضروری را تحت الشعاع قرار نمی دهد. چرا که تزریق بعنوان موثرترین و اغلب اقتصادی ترین راه حل بوده که برطرف کننده و یا کاهش دهنده اکثریت موانع و مشکلات طبیعی و حتی مصنوعی منطقه مورد نظر می تواند باشد، که البته این تکنیک حتی در برطرف کردن مشکلات سازه های اجراء شده نیز کاربرد شایانی دارد (بلند کردن ساختمانهای نشست کرده، جلوگیری از ریزش تونلها در مناطق سنگریزه ای، جلوگیری از تراوش آب در انواع سدهای ساخته شده در گذشته و …..). برجسته ترین موفقیت در تزریق مربوط به زمانیست که از تزریق در معادن استفاده شد. آن زمان باز کردن معبرها بوسیله تزریق به آسانی انجام می گرفت.
تکنیک تزریق همزمان با دوره ساخت سدهای بزرگ رشد یافته است. ساخته شدن بعضی از این سدها فقط در اثر عملیات تزریق امکان پذیر بوده است، مخصوصاً سدهای خاکی با دهها متر ارتفاع، که روی رسوبات آبرفتی ضخیم قرار گرفته بودند اجراء اینگونه سدهای خاکی یک اثر انکار ناپذیر روی تکنیک تزریق در زمینهای آبرفتی داشت، زیرا تا آن زمان تکنیک تزریق در زمین های آبرفتی پیشرفت خیلی کمی داشت در حالیکه تزریق در سنگها کاملاً شناخته شده و پیشرفته بود. دلیل این عدم پیشرفت احتمالاً این بود که نخستین سازه ها بر روی سنگها و صخره ها ساخته می شد و مهمتری از همه تزریق در سنگها به نخستین سازه ها بر روی سنگها و صخره ها ساخته می شد و مهمتر از همه تزریق در سنگها به مسائل مشکل و پیچیده ای همانند داشتن اطلاعات و دانش تجربی تزریق در آبرفتها نیاز نداشت. با این وصف تزریق در آبرفتها بطور چشمگیری پیشرفت کرده و امروزه این امکان را بوجود آورده که کارهای واقعاً مشکل و مهمی در اعمال زمینهای مناطق شهری به نحو احسن انجام گیرد.

بهسازی زمین منطقه ای با تزریق توسط یک مهندس همانند معالجه یک بیمار توسط پزشک است. همانطوریکه یک پزشک برای معالجه، با شناخت کامل وضع بیمار و اطلاع از داروها اقدام می نماید، بنابراین یک مهندس هم با آشنائی کامل به وضعیت و مشخصات زمین منطقه و توجه به خاصیت هر دوغابی جهت بهسازی زمین اقدام به تزریق نموده و دراین کارباید برای شناخت کامل از وضعیت زمین با نمونه برداریهای مختلف و آزمایشات ضروری و همچنین شناخت خواص انواع دوغابها و موارد کاربرد آنها با شم مهندسی خود و با توجه به هدفی که از نتیجه کار دارد اقدام نماید. همانطوریکه در معالجه یک بیمار تجربه دید بیشتری به پزشک می دهد، در تکنیک تزریق هم تجربه و کسب اطلاعات از تجارب ارزشمند سایر متخصصان مخصوصاً در کاربرد انواع دوغابها در زمینهای مختلف و همچنین اطلاع از موفقیت ها و یا عدم موفقیت های تزریق در خاک در پروژه های مختلف و بررسی علل آن برای یک مهندس طراح حائز اهمیت است.

خرید

موارد مشابه با «بهسازی زمینهای آبرفتی به روش تزریق سیمان»

Ali بازدید : 71 1394/01/01 نظرات (0)

عنوان انگلیسی مقاله: Multicriteria decision aid in financial management and accounting
عنوان فارسی مقاله: تصمیات کمکی چند ضابطه ای در مدیریت مالی و حسابداری

طبقه بندی: حسابداری

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

چکیده

تصمیمات مالی یک سازمان معمولا در شرایط مطلوب مد نظر قرار می گیرد. در ارتباط با دوره بلند مدت، تصمیماتی مربوط به تخصیص بهینه سرمایه و تصمیمات مربوط به ساختارهای مالی بهینه وجود دارد. در موارد کوتاه مدت، این تصمیمات در ارتباط با بهینه سازی سهام، وجه نقد، حساب های دریافتی و بدهی های جاری و غیره وجود دارد. نظریه مالی به تجزیه و تحلیل این تصمیمات، اساسا از نقطه نظرات حد مطلوب می پردازد. ویژگی های مطلوب چنین تصمیماتی، محققان را به این سمت می کشاند تا تاکتیک های تحقیق عملیاتی را برای حل مسائلی که مرتبط با چنین تصمیماتی می باشد، مطرح کند. این مقاله به بررسی سهم تحلیل های چند ضابطه ای در حل مشکلات مربوط به تصمیم گیری های مالی در شرایط واقعی، می پردازد. این مقاله همچنین کتاب های گسترده مرتبط با این موضوع را مد نظر قرار می دهد باشد. تصمیمات مالی مربوط به یک اداره (مانند موسسات، بانک ها و شرکت های بیمه) معمولا در شرایط مطلوب در نظر گرفته می شود. در ارتباط با موارد شرکتی و برای یک دوره بلند مدت، دو نوع تصمیم در این زمینه گرفته می شود: تصمیمات مربوط به اختصاص حد مطلوب سرمایه، و تصمیمات مربوط به ساختارهای مالی بهینه. به طور مختصر، این تصمیمات اساسا در ارتباط با مدیریت سرمایه در گردش بوده و آن ها به بهینه سازی سهام، موجودی نقدی، حساب های دریافتی و وام های کوتاه مدت اشاره دارند.

خرید

موارد مشابه با «تصمیات کمکی چند ضابطه‌ای در مدیریت مالی و حسابداری (ترجمه مقاله)»

Ali بازدید : 63 1394/01/01 نظرات (0)

قابل ارائه برای مقاطع كاردانی و كارشناسی رشته های روانشناسی و علوم تربیتی

فهرست مطالب: مقدمه تاریخچه عقب مانده ذهنی رویدادهای مهم در رابطه توجه به عقب مانده های ذهنی کودکان استثنایی تعریف کودک استثنایی طبقه بندی کودکان و نوجوانان استثنایی هوش علل عقب ماندگی عقب ماندگی بعلت حوادث زایمانی و دوره بعد از زایمان عواملی که بعد از تولد اهمیت بیشتری دارند عقب ماندگی بعلت عوامل محیطی، اجتماعی و فرهنگی عوامل قطعی مؤثر در رشد هوش گروه بندی عقب ماندگی از نظر آموزشی، تربیتی و درمانی ازدواج در میان نوجوانان مبتلا به نارسایی های عاطفی و عقلی فواید چنین ازدواج هایی زیان های چنین ازدواج هایی پیام های بهداشتی مقدمه:

عقب ماندگی ذهنی یا به اصطلاح دیگر نارسایی رشد قوای ذهنی موضوع تازه و جدیدی نیست بلکه در هر دوره و زمان افرادی در اجتماع وجود داشته اند که از نظر فعالیت های ذهنی در حد طبیعی نبوده اند. اجتماع برای مصلحت، تعجب یا سالم سازی، بعضی از این افراد را تحمل می کرد عده ای را محبوس می ساخت و دسته ای را به مرگ محکوم می نمود. پنیل که به حق باید او را بنیانگذار روانپزشکی جدید نامید اولین کسی بود که به دل جویی بیماران پرداخت و برای آنان برنامه های تفریح و گردش در نظر گرفت. او بیماران روانی را به ۴ دسته تقسیم کرد:

۱- ملانکولی یا مالیخولیا ۲- مانی یا جنون شور و شوق ۳- جنون ۴- عقب ماندگی ذهنی

بعد از پنیل، یک پزشک فرانسوی بنام ایتارد به تربیت کودکی وحشی پرداخت که در جنگل های«آویرون» فرانسه پیدا شد. کودک عقب ماندگی بسیار عمیقی داشت ایتارد تربیت کودک را بعهده گرفت و کوشش های زیادی در این زمینه مبذول داشت تا موفق به پیدایش راه جدیدی در نحوه آموزش و پرورش افراد عادی عقب مانده و حتی معلولین گردید.

و ادامه مقدمه…

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 41 1394/01/01 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: Dopant-Independent and Voltage-Selectable Silicon- Nanowire-CMOS Technology for Reconfigurable Logic Applications
  • عنوان فارسی مقاله: تکنولوژی نیمه هادى اکسید فلزى تکمیلى-نانو وایر-سیلیکون با ولتاژ قابل تنظیم و مستقل به عامل ناخالصی برای کاربردهای منطقی قابل تنظیم مجدد.
  • دسته: برق و الکترونیک
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

در این مقاله، ما مشخصات ساخت یک تکنولوژی CMOS نانووایر با قابلیت تنظیم ولتاژ، به منظور بالا بردن انعطاف در طراحی مدار و کاربردهای منطقی قابل تنظیم مجدد را گزارش می دهیم. ساختارهای NW سیلیکونی با اتصالات Schotty_S/D روی لایه سیلیکون-بر-عایق (SOI) ، به منظور ساخت ترانزیستورهای CMOS-مانند تک قطب نابسته به عامل ناخالصی استفاده شده اند. انتخاب نوع وسیله (PMOS یا CMOS) با بکاربری یک بایاس بک-گیت انجام شده است. قابلیت برنامه نویسی چند بعدی این روش در ساخت اینورتر VS-NW-CMOS نشان داده شده است.

مقدمه

نانووایرهای سیلیکون (Si_NW) شدیدن توسط گروه های تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان جایگزین امیدوار کننده ای برای تکنولوژی های ترانزیستور بر مبنایMOSFET استاندارد، در نظر گرفته شدند؛ نظر باینکه کوچک کردن مقیاس های هندسی کلاسیک وسایل ها MOSFET به بن بست رسیده اند [1]. اگرچه، از آنجایی که ترانزیستورهای نوع n ونوع p سنگ بنای اصلی منطق MOS مکمل امروزی _یعنی ساده ترین وسیلۀ آن، اینورتر [3] می باشد؛ آنطور که پیداست ویژگی ambipolar [2] نانو وایرها یک سد راه می باشند؛ ساخت از پایین به بالای NW مورد بحث ما، روش رشد گاز-مایع-جامد، اغلب با تکنولوژی استاندارد CMOS، بدلیل مواد کاتالیزور استفاده شده، و نیز نیاز دماهای رشد بالا در طی فرآیند ساخت_ سازگار نمی باشد. مشکلات حل نشدۀ دیگری نیز در طی افزودن ناخالصی ظاهر می شوند (برای مثال تجزیۀ عامل ناخالصی) [4 و 5]، بنابراین استفاده از نانووایرهای توسعه یافته در مجموعه های مدار مجتمع با اندازه های بزرگ، خیلی امکان پذیر نمی باشد. همان طور که خواهید دید، بیشتر این دغدغه ها می تواند با ساخت بالا-به-پایین وسایل Si-NW تک قطب، با کنتاکت های Schottky برای درین و سورس، برطرف شود. به علاوه، روش ما بر مبنای کنترل با نوع-ترانزیستور (یعنی PMOS یا NMOS) وسیله، توسط ولتاژ back-gate می باشد؛ که منجر به این می شود که راه برای مشخصه های ترانزیستوری قابل کلیدزنی، تغییر یافتنی باشد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 2.08 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 51 1394/01/01 نظرات (0)

چکیده

پژوهش های قبلی نشان داده است که قابلیت نوآوری راه اندازی فناوری های پیشرفته و شبکه های درون شرکتی می تواند بر روی عملکرد و متعاقبا ارزش گذاری شرکت ها تاثیرگذار باشد. چندین مطالعه تاثیر مشترک را مد نظر قرار داده و تعداد کمی تغییرات زمانی این تاثیرات را بر روی ارزش گذاری شرکت مورد توجه قرار داده اند. در این مطالعه، نشان می دهیم که عمر شرکت، که یک متغیر سازمانی کلیدی محسوب شود، نشان دهنده پیشرفت مسیرهای سازمانی از زمان راه اندازی و گرداوری اطلاعات قابل دسترس از نقطه نظر سرمایه گذار می یاشد. به این ترتیب ارزیابی سرمایه گذار قابلیت نوآوری راه اندازی فناوری های پیشرفته و شبکه های درون شرکتی همراه با سن شرکت تغییر می یابد. با استفاده از داده های پنل 170 شرکت مربوط به راه اندازی های فماوری زیستی، نتایج ما نشان می دهد که ارزش نسبی وضعیت شبکه کاهش داشته در حالی که تاثیر قابلیت نوآوری با توجه به سن شرکت افزایش می یابد. به طور روزافزون، تاثیرات مکملی از قابلیت نوآوری و غیریکنواختی شبکه در ارتباط با ناهمگنی شرکت وجود دارد. کاربرد این یافته ها برای فعالیت های کارافرینی و نظریات قابلیت شرکت و شبکه های درون شرکتی مورد بحث می باشد. راه اندازی فناوری مربوط با توجه به پتانسل رشد بالا دارای محدودیت منابع می باشد و معمولا نیاز به تزریق سرمایه های مالی دارد. برای انجام این کار، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به ارزیابی و تخمین اعتبارات بازاری می پردازند. اعتباراتی را که سرمایه گذاران در مرحله ابتدایی در نظر می گیرند می تواند نسبت سهام مربوط به دارایی ها را با افزایش سرمایه برای اطمینان از رشد و بقای شرکت تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین هم سرمایه گذار و هم کارفرمای اقتصادی ارزیابی هایی را به عنوان یک معیار طول عمرجهشی مناسب که می تواند نسبت دارایی ها و برگشت مالی را در ارتباط با سرمایه گذاتری به سمت مشارکت های اقتصادی مشخص کند، انجام می دهند. بنابراین درک فاکتورهایی که می تواند ارزیابی های مربوط به مشارکت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهد دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد.

خرید

مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 318
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 385
  • بازدید امروز : 2,075
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,790
  • بازدید ماه : 9,790
  • بازدید سال : 40,873
  • بازدید کلی : 666,120