loading...
Latina
Ali بازدید : 67 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: علوم اجتماعی

حجم فایل: 36 کیلوبایت

تعداد صفحه: 33

مقدمه:

در بررسی تاریخ، بشری را نمی توان یافت كه با مسائل مربوط به مواد مخدر دست به گریبان نبوده و شاید بتوان گفت مواد مخدر همزاد با بشر در این جهان یافت شده و تا زمانی كه انسان در این عرصه وجود دارد آن نیز پا بر جاست. مسائل مربوط به مواد مخدر تازگی نداشته و اثرات آن نیز همواره در سرنوشت ملتهاو اقوام قابل جستجو است. در كتب تاریخی ایران و حتی در كتاب قانون ابن سینا از اثرات این مواد نامبرده شده است. اما بیشتر گزارشات در مورد مواد مخدر مربوط به زمان صفویه و سپس قاجاریه تا عصر كنونی است همراه با فراز و نشیبهای این دوران كه اشاعه مصرف مواد افیونی مورد توجه بوده است قوانین یكصد ساله در مورد محدود نمودن مصرف مواد نیز یافت می شود.

در زمان ما مسئله مواد مخدر شكل مخاطره آمیز وكاملا پیچیده ای به خود گرفته و در عین حال گسترش جهانی یافته است. اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر زیانهای جدی و خطرناك جسمی از قبیل ابتلا به بیماریهای عفونی واگیردر همچون ایدز – هپاتیت – سل – عوارض و مشكلات عدیده اجتماعی و اقتصادی از قبیل افزایش جرمهای مرتبط با مواد مخدر همچون جنایت و سرقت، فقر و تكدی گری و هدر رفتن سرمایه های كلان مادی كشورها را بدنبال داشته است.

فهرست مطالب

مقدمه

تعاریف اعتیاد و وابستگی

طبقه بندی مواد اعتیاد آور

اهداف و مراحل درمان

نتیجه گیری و منابع

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 90 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: کامپیوتر لزوم امنیت در شبکه های اقتضایی Ad-hoc

مقایسه شبکه های بی سیم و سیمی از لحاظ امنیتی

آسیب پذیری شبکه های Ad Hoc

حملات علیه شبکه های Ad Hoc2

برخی حملات علیه شبکه های Ad Hoc

روشهای پیشگیری از حمله Attack prevention Techniques

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 53 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: فقه و حقوق اسلامی

حجم فایل: 148 کیلوبایت

تعداد صفحه: 41

چكیده:

شركت های شخصی را می توان به شركت های تضامنی، نسبی، شركت های مختلط غیر سهامی و شركت های سرمایه را می توان به شركت های خاص و عام و شركت هایی با مسئولیت محدود تقسیم كرد در این تحقیق بر آن هستیم كه به این سوال پاسخ دهیم كه در صورتی كه چنانچه مدیران شركتهای تجاری در معاملاتی كه از سوی شركت انجام می دهند از حیطه و حدود اختیارات خود تجاوز كنند معاملات انجام شده چه صورتی پیدا می كند و به بررسی میزان مسئولیت آنها و مقایسه آنها با هم بپردازیم.

چكیده

كلید واژه

مقدمه1

مبحث اول: كلیات2

گفتار اول: تفاوت شركت های شخصی و سرمایه از نظر اركان تشكیل دهنده2

مبحث دوم: بررسی مسئولیت مدیران در قبال انجام معاملات در شركتهای سرمایه و شخصی4

گفتار اول: انجام معامله از سوی مدیران در حالتی كه شركت واجد شخصیت حقوقی است 5

گفتار دوم: بررسی موضوع در انواع شركت های شخصی و سرمایه8

بند اول: شركتهای با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی8

بند دوم: شركت سهامی عام8

بند سوم: شركت سهامی خاص 8

بند چهارم: شركت مختلط سهامی9

بند پنجم: شركت مختلط غیر سهامی9

مبحث سوم: انجام معامله از سوی مدیران در حدود موضوع شركت ودر حدود اختیارات تفویضی از سوی شركت باشد 9

گفتار اول: بررسی موضوع در شركت های سرمایه10

بند اول: شركت سهامی10

بند دوم: شركت با مسئولیت محدود 17

گفتار دوم: بررسی موضوع در شركت های شخصی22

بند اول: شركت تضامنی، نسبی و شركتهای مختلط 22

مبحث چهارم: انجام معامله از سوی مدیران غیر معزول یا غیر مستعفی در شركت های سرمایه وشخصی24

مبحث پنجم: مسئولیت مدیران شركت های تجاری27

گفتار اول: مسئولیت غیر مستقیم مدیران در شركته ای سرمایه27

بند اول: شركت سهامی 27

بند دوم: شركت با مسئولیت محدود29

گفتار اول: مسئولیت غیر مستقیم مدیران در شركته ای شخصی31

بند اول: شركتهای تضامنی، نسبی، مختلط 31

مبحث ششم: مسئولیت مستقیم مدیران در شركت های شخصی و سرمایه 34

گفتار اول: انجام معامله از سوی مدیران در حالتی كه شركت هنوز شخصیت حقوقی نیافته34

گفتار دوم: رعایت حدود اختیارات37

بند اول: شركت سهامی 37

بند دوم: شركت با مسئولیت محدود38

بند سوم: شركت تضامنی، نسبی، مختلط (مختلط سهامی و غیر سهامی) 39

نتیجه گیری41

منابع و مراجع

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 41 1394/01/02 نظرات (0)

قیمت نسخه اصل این نرم افزار ۸۰$ است که شما میتونین با پرداخت فقط ۱۰۰۰ تومان نسخه کرک شده و کامل ان را دریافت کنید توجه کنید که این نسخه با نسخه اصل هیچ تفاوتی ندارد به همراه آموزش کامل تصویری استفاده از نرم افزار

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 257 1394/01/02 نظرات (0)

مقاله تهویه مطبوع هدف اصلی از سیستم گرمایش، تهویه وتهویه مطبوع هوا فرهم آوردن شرایطی برای آسایش حرارتی انسان می باشد.

یک تعریف که برای آسایش حرارتی به طور گسترده ای پذیرفته شده است، شرایطی که باعث رضایت از محیط حرارتی گررد را گویند. (Ashrae۱۹۹۲). ذهن هوشیار به نظر می رسد آسایش حرارتی و ناراحتی را از

نتیجه گیری در مورد آسایش حرارتی و نارضایتی از

احساس درجه حرارت مستقیم و رطوبت ازطریق پوست، درجه حرارت عمق بدن

و تلاش های لازم را برای تنظیم درجه حرارت بدن فهمد (۱۹۸۱، Hensel ۱۹۷۳، Hardy ۱۹۷۱، Gagge۱۹۳۷، ۱۹۹۵ Berglund). به طور کلی، راحتی حرارتی زمانی رخ می دهد که درجه حرارت بدن در محدوده کوچک بماند، رطوبت پوست کم باشد و تلاش فیزیولوژیکی برای تنظیم بدن به حداقل برسد.

آسایش نیز شامل اقدامات رفتاری که آغاز شده توسط ذهن ناخودآگاه آغاز می شود و با احساس حرارت و رطوبت برای

کاهش ناراحتی هدایت می شود. برای مثال، تغییر دادن لباس، تغییر فعالیت، تغییر وضعیت یا موقعیت، تغییر تنظیمات ترموستات، پنجره باز، شکایت یا ترک فضای برخی ازاقدامات رفتاری ممکن برای کاهش ناراحتی است.

با کمال تعجب، اگر چه شرایط آب و هوایی منطقه، شرایط زندگی، فرهنگ به طور گسترده ای در سراسر جهان متفاوت است اما درجه حرارت مورد نظر که مردم برای راحتی تحت شرایط مانند لباس، فعالیت، رطوبت و جابجایی هوا انتخاب کنید، مشابه است. (۱۹۷۲ Fanger، ۱۹۹۱ Dear et al.، ۱۹۹۲ Busch)

این فصل اصول تنظیم حرارت بشر و آسایش به صورتی که برای مهندس برای سیستم ها راه اندازی شده و آماده سازی طرح ها و کاربرد آنها برای آسایش و سلامتی ساکنین ساختمان مفید باشد را خلاصه وار بیان می کند.

تنظیم حرارت انسان

فعالیت های متابولیکی بدن باعث تولید گرمایی می شود که باید به طور مداوم از بین می رود و برای تنظیم درجه حرارت بدن به منظور پیشگیری از درجه حرارت غیرطبیعی بدن انسان به کار رود. از دست دادن ناکافی گرما منجر به افزایش درجه حرارت بدن انسان می شود که هایپرترمی نیز نامیده می شود، و از دست دادن گرما بیش از حد در بدن باعث خنک شدن بدن می گردد که هیپوترمی نیز نامیده می شود. درجه حرارت پوست بیشتر از ۴۵ درجه سانتی گراد یا کمتر از ۱۸ درجه سانتیگراد باعث درد می شود. (۱۹۵۲ Hardy) پوست دردرجه حرارت ۳۳ تا ۳۴ درجه سانتی گراد درفعالیت های کم تحرک در درجه حرارت های در آسایش است با افزایش فعالیت کاهش می یابد.) ۱۹۸۶ (Fanger در مقابل، درجه حرارت داخلی با فعالیت افزایش یابد. مرکز تنظیم حرارت در مغز در درجه حرارت ۳۶. ۸ درجه سانتی گراد در حالت استراحت، ۳۷. ۴ درجه سانتی گراد هنگام راه رفتن و ۳۷. ۹ درجه سانتی گراد درحالت آهسته دویدن در کمال آرامش است. درجه حرارت داخلی کمتر از حدود ۲۸ درجه سانتی گراد می تواند منجربه بیماری جدی قلبی و مرگ و درجه حرارت بیشتر از ۴۶ درجه سانتی گراد منجر به صدمه برگشت ناپذیری به مغز می شود. بنابراین، تنظیم دقیق دمای بدن برای راحتی و سلامت حیاتی است.

حرارت تولید شده توسط یک فرد بزرگسال در حال استراحت کردن W ۱۰۰ است. از آنجا که اکثر این حرارت از طریق پوست به محیط انتقال می یابد، مناسب آن است که اغلب برای توصیف فعالیت متابولیک از تولید حرارت در واحد سطح از پوست استفاده شود.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 71 1394/01/02 نظرات (0)

چکیده

ثابت شد که کشت های آزمایشگاهی گیاه طبی میزا لانسیولاتا، کشت ماده گیاهی برای تولید پروتوپلاست ها را امکان پذیر می سازد. کشت های کالوز با استفاده از برگهای گردآوری شده ازکشتهای شاخه و رئوس ریشه متعلق به کشت ریشه های کرکر دار که به محض تغییر شکل Agrobacterium rhizogenes بدست آمده بودند، آغاز شد. برای ایزوله سازی پروتوپلاست ها، ماده جداکشت متفاوت M. lanceolata درمعرض یک ترکیب آنزیمی حاوی 1.5% سلولاز، 0.5% macerozyme R-10 و 0.5 M مانیتول قرار داده شد. حدود 6 x 106 پروتوپلاست با وزن تازه g-1 از ماده برگ بدست آمد و 5 x105 پروتوپلاست با وزن تر g-1 ازکالوز بدست آمد. برای دستیابی به مقدار زیاد پروتوپلاست های ریشه کرکدار، کشت ها از قبل با اکسین اسید ایندول-3- بوتریک (IBA) تیمار شد. این اسید باعث شکل گیری رئوس جدید ریشه می شود. با استفاده ازرئوس برش داده شده ریشه به عنوان ماده آغازین، 8 x 105 پروتوپلاست با وزن تر g-1 برای هرآماده سازی فراهم شد. روش ایزوله سازی پروتوپلاست باعث می شود که مطالعات بیشتری در مورد تغییر شکل و ترکیب پروتوپلاست های M. lanceolata انجام گیرد.

کلیدواژه ها: میزا لانسیولاتا، محافظت آزمایشگاهی، کشت بافت، ایزوله سازی (جداسازی) پروتوپلاست

مقدمه

ساپونین ها، گلیکوزید ساختارهای چند حلقه ای استروئیدی یا تریترپنوئید می باشند که دارای ویژگی کفی متمایز می باشند. ساپونین ها توسط بسیاری از گونه های گیاهی تولید می شوند و به عنوان مکانیسم دفاعی در برابر حمله قارچها، گیاهخوارها و حشرات عمل می کنند (فرانسیس و همکاران 2002، Papadopoulou و همکاران 1999). با وجود اینکه در ساپونین های متداول فعالیت haemolytic شدید وجود دارد اما نشان داده شده است که چند نوع از آنها ویژگی طبی دارند مثل ساپونین های جنسینگ از Panax ginseng (اسپارگ و همکاران، 2004). گونه های تیره (Maesa (Maesaceae ساپونین های تولید می کنند که برای صنعت داروسازی مفید هستند. M. lanceolata برای درمان لیشمانیا مثلا در رواندا استفاده می شود. اما قبایل مختلف کونگو نیز ازآن در ماهیگیری استفاده می کنند.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 49 1394/01/02 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: Exploring e-learning Knowledge Through Ontological Memetic Agents
  • عنوان فارسی مقاله: بررسی دانش آموزش الکترونیک از طریق عوامل ممتیک انتولوژی (هستی شناسی).
  • دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

اثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه آموزش عالی و شرکت های کسب و کار می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند وجود دارد که عبارتند ازهمانند راحتی، قابل حمل بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که ویژگی های بیشتری را همانند ساختاربندی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی، مد نظر قرار می دهد. این مقاله سیستم های آموزش الکترونیک جدید چند عاملی را به همراه ارائه دانش و محاسبات ممتیک برای مدیریت کارامد اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که آموزش الکترونیک را مشخص می سلزد. مشخصا متفاوت از از رویکردهای مشابه دیگر، طرح ما از 1) انتولوژی (هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی دانش در مورد محتوا و فعالیت های آموزشی، و 2) عوامل ممتیک همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجارب آموزش الکترونیک خصوصی و به موقع استفاده می کند که اولویت خاص آموزندگان را مد نظر قرار می دهد. روش مطرح شده، با استفاده از استفاده از پلاگین های نرم افزاری چندعاملی برای پلتفرم های اموزش الکترونیک صنعتی با توجه به بررسی ها برای تایید طرح ممتیک مورد نظر ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.

مقدمه

در سال های اخیر فعالیت هایی که توسط وب 2 به اجرا در آمده است شامل حوزه آموزش الکترونیک بوده به ترتیبی که روش جدیدی ایجاد شده است. ابزارهایی همچون بلاگ ها (برای اشتراک ایده ها) ، ویکی (به عنوان روشی برای ایجاد اطلاعات به روش جمعی) ، پادکست (به منظور توزیع فایل های چندرسانه ای بر روی اینترنت) و برنامه های کاربردی دیگر اشتراک وب (همانند Flickr، YouTube, del. icio. us, و غیره) این امکان را برای جوامع اینترنتی ایجاد کرده تا به فعالیت، تدریس، آموزش، و انجام کسب و کار و غیره بپردازند. بکارگیری منسجم ابزارهای ذکر شده در بالا در فرایند آموزش الکترونیک به نام آموزش الکترونیک 2 می باشد. از این نقطه نظر، ماهیت توزیع وب چندین انتقاد را همانند مدیریت هویت کاربران در میان برنامه های کاربردی وب مختلف، مدیریت کارآمد چندین محتوای ذخیره شده، هماهنگ سازی محتوا که حاصل وب سایت های ناهمگن و غیره می باشد، به دنبال دارد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 3.68 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 49 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 48 کیلوبایت

تعداد صفحه: 2

راهنمای استفاده:

این فایل یک فایل فشرده است که جهت استفاده، ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.

محتوای فایل:

لایه پولیگونی مرز حوضه + لایه خطی همدمای حوضه با پسوند “shp”

فرمت فایل اصلی:

Shp

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 308 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: علوم پزشکی

حجم فایل: 603 کیلوبایت

تعداد صفحه: 22

تعداد سئوالات 150

زمان 150 دقیقه

اصول و روش های اپیدمیولوژی

سوال 1 کورسازی برای حذف کدام یک از سوگیری های زیر انجام می شود؟

Information) د Selection) ج Detection) ب Recall) الف

سوال 2 برای توصیف فرهنگ ها کدام نوع مطالعه کیفی مناسب است؟

Normative studies) د Granded theory) ج Ethnography) ب Phenomenology) الف

در سطح فردی مفهوم ندارد؟) Measure (سوال 3 کدام اندازه

Group) د Environmental) ج Aggregate) ب Global) الف

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 53 1394/01/02 نظرات (0)

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 14 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نقشه ی مرز شهرستان رودبار

1. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.

2. راهنمای استفاده: این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.

3. محتوای فایل: فایلی پولیگونی با پسوند shp

خرید

مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 306
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 385
  • بازدید امروز : 1,945
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,660
  • بازدید ماه : 9,660
  • بازدید سال : 40,743
  • بازدید کلی : 665,990