loading...
Latina
Ali بازدید : 51 1394/04/29 نظرات (0)

دسته: علوم انسانی

حجم فایل: 112 کیلوبایت

تعداد صفحه: 22

مقاله زمرد سبز: حسابداری و محاسبه کردن دولتی برای دارایی های به ارث رسیده: کاربردهای اقتصادی، اجتماعی

حسابداری و محاسبه کردن یک مجموعه ای از اطلاعات فراهم شده در ارتباط با داد و ستدهای اقتصادی (Whittington، 1983) که از نظر عقلانی بستگی به اقتصادهای حاشیه ای دارد (Thinker و همکاران، 1982) که یک تئوری نئوکلاسیک در مورد ارزش می باشد. اخیرا برد استانداردهای حسابداری بخش عمومی استرالیا (PSASB) دو استاندارد حسابداری را معرفی کرد. AAS 27 و AAS 29 که نیاز به بخش های دولتی و نمایندگان آن ها در سطوح فدرال، ایالتی و محلی برای (از 31 دسامبر سال 1996) برای فراهم ساختن گزارش های مالی در مسیر مشابه برای مشارکت کردن با گزارش های مالی دارد. این تئوری به کار رفته در زمینه بازار، قیمت ها را براساس جستجو کردن مشتریان برای حداکثر استفاده آن ها و جستجو کردن تولید کنندگان برای حداکثر سود آن ها، برای اندازه گیری کردن و آنالیز کردن اجرا شدن و شکل گیری مالی مربوط به همه نهادهای دولتی با توجه به این که آن ها در مجموعه های غیر بازاری اجرا شده اند و دارای هیچ گونه هف سودآور نیستند را تعیین می نماید.

مفید بودن برای کاربران به منظور ارزیابی کردن و تصمیم گیری درباره اختصاص دادن منابع کمیاب می باشد که منجر به مساعدت کردن سازمان های دولتی برای تایید کردن اجبارهای ذیحساب می گردد.

هم تصمیم گیری و هم ذیحساب بودن نیاز به اطلاعاتی دارد که می تواند برای ارزیابی کردن عملیات های موجود به صورت موثر، اقتصادی و با کفایت مورد استفاده قرار بگیرد (Parker، 1993، Psace، 1995). این اطلاعات در قالب گزارش های ملی با هدف کلی ارائه شده اند که شامل عبارات و موقعیت های مالی (سطح تعادل) می باشد که منعکس کننده ارزش مالی یک نهاد برحسب جریان های نقدینگی موثر در آینده و یک اجرایی شدن درآمد می باشد که اجازه تخمین بازگشت سرمایه را می دهد. هدف این است که این گزارش ها باید قادر باشند تا به صورت موثری به منابع دولتی به وسیله فراهم کردن یک منبع اولیه از اطلاعات اقتصادی برای تصمیم گیرندگان تخصیص داده شود (Rowles، 1992).

اگر چه کاربردهای مربوط به استانداردهای حسابداری دولتی براساس حسابداری حقیقی می باشد و گنجایش همه دارایی ها در ماهیت کنترلی به عنوان ناحیه ای از رشد مطالعه می باشد، که این ها در نظر گرفتن های ناکافی مربوط به نقش بازی شده توسط تئوری نئو کلاسیک را در زمینه ارزش حسابداری دولتی را پدیدار می سازند. با آنالیزهای بسیار کم در مورد مناسب بودن آن، یک تئوری ارزشی، به صورت قاطع در ارتباط با استفاده آن در مشارکت با گزارش مالی مورد انتقاد قرار می گیرد که دارای گستره ای برای فراهم ساختن پشتیبانی تئوری برای گزارش کردن مالی دولت می باشد که شامل ارزش گذاری دارایی، تعریف دارایی و تنظیم کردن استاندارد مالی دولت می باشد.

این مطالعه به صورت بحرانی چگونگی ارزش تئوری به کار برده شده برای اندازه گیری کردن دسته خاصی از دارایی های دولتی، دارایی های موروثی را مورد مطالعه قرار داده است که به عنوان دارایی های فیزیکی که یک جامعه برای حفظ کردن در نظر گرفته می شوند که به دلیل ارتباطات محیطی، تاریخی و فرهنگی می باشد. در حالی که PSASB به دنبال ایجاد کردن اطلاعات براساس سرمایه گذاری کردن دارایی های دولتی، ظرفیت خدمات آن ها و مصرف کردن می باشد، ارزش گذاری استناد به اندازه گیری کردن ارزش در عمل و استفاده و یا ارزش در معاوضه و تبادل یک دارایی دارد. هر دو مفهوم به صورت نامتناسبی برای اندازه گیری کردن هر یک از ارزش خدمات یا مزیت های اقتصادی دارایی های موروثی به کار برده می شوند. در نتیجه، روش حسابداری سوالاتی را از قبیل این که آیا اطلاعات حسابداری ایجاد شده با اقتصاد منطقی آن ها سازگاری خواهد داشت و این که آیا فرایند ارزش گذاری ممکن است از پیش مورد ارزیابی و قضاوت برای اجرا شدن ماهیت های مسئولیتی برای دارایی های حفظ شده به صورت اولیه برای ارزش موروثی آن ها قرار بگیرند، گسترش و پرورش می یابد.

نیازهای برجسته حسابداری که منجر به شکل گرفتن بیشتر مسائل در به کار بردن تئوری نئوکلاسیک می شود به وسیله خلاصه ای از انتقادهای ایجاد شده توسط محققان مربوط به حسابداری دولتی دنبال می گردد. روش حسابداری استرالیایی برای ارزیابی کردن دارایی های ارثی ارزش گذاری شده خلاصه شده است و کمبودها در اندازه گیری ارزش کاربردی و ارزش در مبادله با دقت شرح داده شده است. ناتوانی مربوط به فرایند ارزش گذاری و گزارش کردن اهداف معلوم اقتصادی در ارتباط با مدل گزارش شده را پوشش می دهد و در مورد اقتصاد بالقوه و نتایج اجتماعی بحث می کند.

خرید

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 1,610
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,121
  • بازدید ماه : 4,709
  • بازدید سال : 28,804
  • بازدید کلی : 654,051