loading...
Latina
Ali بازدید : 57 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: علوم انسانی

حجم فایل: 237 کیلوبایت

تعداد صفحه: 25

اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن با جهت گیری بازار

خلاصه

هدف- اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.

طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد آزمایش قرار گرفته است.

یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد. یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.

کاربردها و اجرا شدن های عملی- نتایج اشاره به پتانسیل پنهانی دارد که برخی از سازمان ها ممکن است در زمینه حفظ کردن جهت گیری بازار یا در زمینه تلاش کردن برای جهت دار کردن بازار با آن رو به رو شوند. نتایج پیشنهاد می کنند که سازمان های ابداعی و حمایتی با احتمال کمتری تجربه مربوط به ناسازگاری کار غیر معمول را دارند و بنابراین ممکن است قادر باشند به شکل بهتری جهت گیری بازار را حفظ کنند.

ابتکار/ ارزش- مطالعه یک مدل را پیشنهاد می دهد که براساس روابط بین فرهنگ سازمانی و جهت گیری بازار مربوط به مطالعه قبل به وسیله آزمایش کردن نقش میانی ناسازگاری توسعه و گسترش یافته است. با در نظر گرفتن ناسازگاری، مطالعه بینشی را نسبت به اهمیت روابط متقابل فرهنگکی، ناسازگاری و جهت گیری بازار را پیشنهاد می دهد.

کلیدواژگان: فرهنگ سازمانی، ناسازگاری، جهت گیری بازار

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 57 1394/01/04 نظرات (0)

دانلود پروژه بررسی اثر خطای اتصالی در هادی های CTC

فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی با مراحل کلی طراحی ترانسفورماتور

مقدمه

طراحی

آزمایش ها

محاسبات هسته

ساختمان هسته

فصل دوم: انواع سیم پیچی های ترانسفورماتور و ساختمان آنها

مقدمه

تعاریف

سیم پیچی

فاز ترانسفورماتور

جزء سیم پیچ

هادی موازی

انواع هادی ها

سیم پیچ با هادی های درهم شده

ساختمان سیم پیچ های لایه ای

فصل سوم: ساختار هادیهای CTC

مقدمه

معرفی هادی CTC

ساختمان هادی CTC

توصیفی از جابجایی Transposition

بوبین ساخته شده از هادی CTC

ابعاد هادی های CTC با عایق کاغذی

بررسی اثر موقعیت خطا در بوبین

بررسی اثر موقعیت خطا در بوبین با هادی دو قلو

مدل مداری هادی CTC

چگونگی بدست آوردن مقادیر اندوکتانس های هادی CTC

روش حل مدار در مدلسازی هادی CTC

بررسی علت عدم تعادل جریان در رشته های موازی

نرم افزار CTCFMS

فصل چهارم: نتایج عددی و تحلیل چند ترانسفورماتور نمونه

تحلیل خطا در چند ترانسفورماتور نمونه

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

نتایج کلی بدست آمده از پروژه

پیشنهادات

مراجع

فایل ورد (Word) قابل ویرایش

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 85 1394/01/04 نظرات (0)

عنوان انگلیسی مقاله: Dopant Independent and Voltage Selectable Silicon Nanowire CMOS Technology for Reconfigurable Logic Applications
عنوان فارسی مقاله: تکنولوژی نیمه هادى اکسید فلزى تکمیلى نانو وایر سیلیکون با ولتاژ قابل تنظیم و مستقل به عامل ناخالصی برای کاربردهای منطقی قابل تنظیم مجدد
طبقه بندی: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11

چکیده
در این مقاله، ما مشخصات ساخت یک تکنولوژی CMOS نانووایر با قابلیت تنظیم ولتاژ، به منظور بالا بردن انعطاف در طراحی مدار و کاربردهای منطقی قابل تنظیم مجدد را گزارش می دهیم. ساختارهای NW سیلیکونی با اتصالات Schotty_S/D روی لایه سیلیکون بر عایق (SOI)، به منظور ساخت ترانزیستورهای CMOS مانند تک قطب نابسته به عامل ناخالصی استفاده شده اند. انتخاب نوع وسیله (PMOS یا CMOS) با بکاربری یک بایاس بک گیت انجام شده است. قابلیت برنامه نویسی چند بعدی این روش در ساخت اینورتر VS NW CMOS نشان داده شده است.

مقدمه
نانووایرهای سیلیکون (Si_NW) شدیدن توسط گروه های تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان جایگزین امیدوار کننده ای برای تکنولوژی های ترانزیستور بر مبنای MOSFET استاندارد، در نظر گرفته شدند؛ نظر باینکه کوچک کردن مقیاس های هندسی کلاسیک وسایل ها MOSFET به بن بست رسیده اند [1]. اگرچه، از آنجایی که ترانزیستورهای نوع n و نوع p سنگ بنای اصلی منطق MOS مکمل امروزی یعنی ساده ترین وسیله آن، اینورتر [3] می باشد؛ آنطور که پیداست ویژگی ambipolar نانو وایرها یک سد راه می باشند؛ ساخت از پایین به بالای NW مورد بحث ما، روش رشد گاز مایع جامد، اغلب با تکنولوژی استاندارد CMOS، بدلیل مواد کاتالیزور استفاده شده، و نیز نیاز دماهای رشد بالا در طی فرآیند ساخت سازگار نمی باشد. مشکلات حل نشده دیگری نیز در طی افزودن ناخالصی ظاهر می شوند (برای مثال تجزیه عامل ناخالصی) [4 و 5]، بنابراین استفاده از نانووایرهای توسعه یافته در مجموعه های مدار مجتمع با اندازه های بزرگ، خیلی امکان پذیر نمی باشد. همان طور که خواهید دید، بیشتر این دغدغه ها می تواند با ساخت بالا به پایین وسایل Si NW تک قطب، با کنتاکت های Schottky برای درین و سورس، برطرف شود. به علاوه، روش ما بر مبنای کنترل با نوع ترانزیستور (یعنی PMOS یا NMOS) وسیله، توسط ولتاژ back gate می باشد؛ که منجر به این می شود که راه برای مشخصه های ترانزیستوری قابل کلید زنی، تغییر یافتنی باشد.

خرید

موارد مشابه با «تکنولوژی نیمه هادى اکسید فلزى تکمیلى نانو وایر سیلیکون …»

Ali بازدید : 84 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: مقالات ترجمه شده isi

حجم فایل: 1407 کیلوبایت

تعداد صفحه: 7

گزارش سمینار درس ارزیابی کارایی شبکه های کامپیوتری

موضوع سمینار: ارزیابی عملکرد و بازرسی مدل در سیستم های مدل سازی شده به صورت شبکه های پتری هیبرید

چکیده

در این مقاله رویکردی برای ارزیابی شاخص های اندازه گیری عملکرد برای توصیف فرایند و بازرسی مدل بر اساس خواص ساختاری و اطلاعات محدودیت برای فرآیند های معمولی در سطح مایع مورد بحث قرار گرفته است. برای این منظور یک سیستم سه مخزنی معمولی در نظر گرفته شده است و با استفاده از شبکه های پتری هیبرید مدلسازی می شود. بر اساس مدل یک ساختار مارکوفی تعریف شده و توسعه می یابد. شاخص های اندازه گیری مثل فاصله ورود، فاصله ظرفیت و طول صف برای مکان ها و فاصله سرویس، زمان سرویس و استفاده از انتقالها برای ساختار مارکوفی توسعه یافته تعیین می شوند.

a b s t r a c t

In this paper، an approach for evaluating the performance measures for process description and model checking based on structural properties and constraint information for typical liquid level processes is discussed. For this purpose، a typical three tank system is considered and modeled using Hybrid Petri nets. Based on the model، a Markovian structure is defined and developed. Performance measures such as arrival distance، throughput distance and queue length for places and service distance، service time and utilization for transitions are determined for the developed Markovian structure under various case studies. Finally، conditions for model checking based on constraint information are derived analytically.

1. مقدمه

رویکرد مدنظر مطالعه در ادامه فعالیت احیر می باشد.

مدل در نظر گرفته شده تحت مطالعات موردی مختلف با توسعه یک ساختار مارکوفی با مجموعه معنایی سرور نا متناهی تجزیه و تحلیل میشود.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 47 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 1867 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

راهنمای استفاده:

این فایل یک فایل فشرده است که جهت استفاده، ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.

محتوای فایل:

لایه پولیگونی زمین شناسی حوضه با پسوند “shp”

فرمت فایل اصلی:

Shp

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 55 1394/01/04 نظرات (0)

مقدمه

تکنولوژی تزریق بعنوان یک راه حل مهندسی، یک تکنیک کهن در بسیاری زمین است که درحدود دو قرن قدمت دارد. تزریق در زمین برای نخستین بار توسط شخصی بنام Berigny در سال 1802 انجام شد و لکن این تکنیک، تنها در چند دهه اخیر پیشرفت نموده و اکنون بعنوان یک تکنیک برتر شناخته شده است. از آنجا که کیفیت این تکنیک در بهسازی زمین در رابطه با اجرای انواع سازه های بزرگ و مهم در اکثر کشورهای صنعتی پیشرفته به عنوان یک راه حل مفید و موثر کاملا ً مورد قبول متخصصین است، در نتیجه وجود مشکلات و موانع خاصی نظیر مسائل مکانیک خاک منطقه عمل اعم از پائین بودن مقاومت زمین، پائین بودن پی سنگ، تخلخل زیاد، احتمال نشست یا مشکلات زمین شناسی همانند وجود شکستگی های زیاد در منطقه، تکتونیزه بودن محل، وجود غارهای زیرزمینی، بالا بودن سطح آبهای زیرزمینی، هوا زدگی لایه ها، تشکیلات مختلف زمین شناسی از لحاظ جنس، شیب و ضخامت لایه ها، یا نفوذ پذیری زمین منطقه عملیاتی، مشکلات خاکبرداری، مشکلات ناشی از فرار آب، وجود باتلاش و لجن زار و … اجرای هیچ پروژه مهم و ضروری را تحت الشعاع قرار نمی دهد. چرا که تزریق بعنوان موثرترین و اغلب اقتصادی ترین راه حل بوده که برطرف کننده و یا کاهش دهنده اکثریت موانع و مشکلات طبیعی و حتی مصنوعی منطقه مورد نظر می تواند باشد، که البته این تکنیک حتی در برطرف کردن مشکلات سازه های اجراء شده نیز کاربرد شایانی دارد (بلند کردن ساختمانهای نشست کرده، جلوگیری از ریزش تونلها در مناطق سنگریزه ای، جلوگیری از تراوش آب در انواع سدهای ساخته شده در گذشته و …..). برجسته ترین موفقیت در تزریق مربوط به زمانیست که از تزریق در معادن استفاده شد. آن زمان باز کردن معبرها بوسیله تزریق به آسانی انجام می گرفت.

تکنیک تزریق همزمان با دوره ساخت سدهای بزرگ رشد یافته است. ساخته شدن بعضی از این سدها فقط در اثر عملیات تزریق امکان پذیر بوده است، مخصوصاً سدهای خاکی با دهها متر ارتفاع، که روی رسوبات آبرفتی ضخیم قرار گرفته بودند اجراء اینگونه سدهای خاکی یک اثر انکار ناپذیر روی تکنیک تزریق در زمینهای آبرفتی داشت، زیرا تا آن زمان تکنیک تزریق در زمین های آبرفتی پیشرفت خیلی کمی داشت در حالیکه تزریق در سنگها کاملاً شناخته شده و پیشرفته بود. دلیل این عدم پیشرفت احتمالاً این بود که نخستین سازه ها بر روی سنگها و صخره ها ساخته می شد و مهمتری از همه تزریق در سنگها به نخستین سازه ها بر روی سنگها و صخره ها ساخته می شد و مهمتر از همه تزریق در سنگها به مسائل مشکل و پیچیده ای همانند داشتن اطلاعات و دانش تجربی تزریق در آبرفتها نیاز نداشت. با این وصف تزریق در آبرفتها بطور چشمگیری پیشرفت کرده و امروزه این امکان را بوجود آورده که کارهای واقعاً مشکل و مهمی در اعمال زمینهای مناطق شهری به نحو احسن انجام گیرد.

بهسازی زمین منطقه ای با تزریق توسط یک مهندس همانند معالجه یک بیمار توسط پزشک است. همانطوریکه یک پزشک برای معالجه، با شناخت کامل وضع بیمار و اطلاع از داروها اقدام می نماید، بنابراین یک مهندس هم با آشنائی کامل به وضعیت و مشخصات زمین منطقه و توجه به خاصیت هر دوغابی جهت بهسازی زمین اقدام به تزریق نموده و دراین کارباید برای شناخت کامل از وضعیت زمین با نمونه برداریهای مختلف و آزمایشات ضروری و همچنین شناخت خواص انواع دوغابها و موارد کاربرد آنها با شم مهندسی خود و با توجه به هدفی که از نتیجه کار دارد اقدام نماید. همانطوریکه در معالجه یک بیمار تجربه دید بیشتری به پزشک می دهد، در تکنیک تزریق هم تجربه و کسب اطلاعات از تجارب ارزشمند سایر متخصصان مخصوصاً در کاربرد انواع دوغابها در زمینهای مختلف و همچنین اطلاع از موفقیت ها و یا عدم موفقیت های تزریق در خاک در پروژه های مختلف و بررسی علل آن برای یک مهندس طراح حائز اهمیت است.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 53 1394/01/04 نظرات (0)

رشته:هنر آموز ماشین های کشاورزی

تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سال‌های 84 و 86 و 89 – دفترچه سوالات تخصصی تاریخ1389/3/7

مواد امتحانی

50 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)

3دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) – شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی)

خرید

موارد مشابه با «دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ماشین‌های کشاورزی آموزش و پرورش»

Ali بازدید : 55 1394/01/04 نظرات (0)

مقدمه

در تمامی کارخانه های تولیدی مسئول فنی کارخانه، مسئولیت های زیادی دارد تا محصول مورد نظر تمامی مراحل تولید خود را طی کند تا به دست مصرف کننده برسد همچنین اختیارات مسئول فنی نیز محدود است که این مسئله مانع از انجام درست مسئولیت ها می شود. پس نقص عمده ای که منجر به بروز مشکلات فراوانی برای انجام مسئولیت های فنی می باشد، گستردگی مسئولیت ها و محدودیت اختیارات است و در بسیاری از شرکت های تولیدی مسئولین فنی با تلاش و پیگیری خود موجب برقراری ارتباط مناسب با بخش های مختلف کارخانه که در کیفیت محصول دخالت دارند می گردد که به سادگی قابل انجام نیست. طبق راهنمایی ها و دستورالعمل های اداره کل نظارت بر امور تولید محصول، سیستم تضمین کیفیت Assurance Quality این مسئولیت ها را به عهده دارد و مسئول فنی یکی از اعضای این سیستم است. تضمین کیفیت Assurance Quality خودیکی از عناصر اصلی مدیریتکیفیت Management Quality است. به عبارتی شورای تضمین کیفیت اطمینان می دهد که محصولات تولید شده از سلامت، کیفیت و کارآیی مطلوب برخوردار بوده و رضایت مشتری را به همراه دارد.

مقدمه

تقدیر و تشکر

فصل اول

معرفی محل کارآموزی

(شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy)

تاریخچه شرکت سویا سان (Maxsoy)

انواع فرآورده های سویا در شرکت سویا سان

«فرایند تولید شیر سویای طعم دار»

معرفی خط های تولید

نمای کلی فرآیند تولید شیر سویا

فرآیند تولید آرد و پروتئین بافت دار سویا (TSP)

نمای کلی فرآیند تولید آرد و TSP

فرآیند تولید اسنک (پنیر – لچو – کچاپ)

فصل دوم

معرفی سیستم مدیریت کیفیت

سیستم مدیریت کیفیت

و) اندازه و ساختار سازمانی آن

مزایای استقرار مدیریت کیفیت

فرآیندهای PDCA

*اسقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 90012000

مراحل و الزامات استقرار

3) الزامات مستندسازی

4) مسئولیت مدیریت

5) مدیریت منابع

6) پدیدآوری محصول

7) اندازه گیری، تحلیل و بهبود

فصل سوم

چگونگی پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت سویا سان

پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت سویاسان

طبقه بندی وظایف

مدیریت کیفیت

وظایف نمایندگان واحد تضمین کیفیت

نگاهی به اجرای ISO 90012008 در کارخانه سویاسان

نتیجه

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 55 1394/01/04 نظرات (0)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

بیان مسئله
مطالعه در خصوص رهبری و مدیریت بازگو کننده این مهم است که استفاده صحیح از منابع اختیارات متناسب با کارکنان محور اصلی اثر بخشی، کارایی، ایجاد جوی باز و پویا در سازمان بوده، در سازمانهای رسمی از جمله سازمانهای نظام آموزش و پرورش روابط رسمی بر اساس اختیار بر قرار می شوند. نوع و ماهیت روابط میان معلم شاگرد، مدیر معلم یا به طور کلی، رئیس مرئوس را منحصر اختیار مشخص می سازد.
امروزه دیگر مدیران دریافته اند که پرورش نیروی کار آمد و توسعه منابع انسانی راهی است میان بر که می تواند سازمانها را جهت تحقق هر چه بهتر اهداف یاری کند. لذا در این برهه از زمان مزیتی که سازمانها در پیشی گرفتن از یکدیگر دارند تنها در فناوری جدید خلاصه نمی شود بلکه در بالا بردن اعتماد به نفس و میزان تعهد و وابستگی کارکنان به اهداف سازمان نهفته است.

خرید

موارد مشابه با «اختیار مدیران و تعهد سازمانی دبیران مدارس راهنمایی»

Ali بازدید : 99 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: مقالات ترجمه شده

حجم فایل: 554 کیلوبایت

تعداد صفحه: 12

طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض

چکیده

هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آن لاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آن لاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.

طراحی / روش/ دستیابی

با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض طراحی و ارزیابی شده است. این اطلاعات از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی جمع آوری شده است.

یافته ها

در کل اکثر دانش آموزان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانش آموزان از تجربه ی ایفای نقششان راضی بوده اند.

محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی

محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آن لاین گسترش دهند. مقیاسهایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به واکاوی بیشتر دارد.

مفاهیم کاربردی

توصیه شده است که معلمان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آن لاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانش آموزان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آن لاین مهمترین چالش است.

اصالت/ ارزش

همکاری آن لاین مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مطرح شده است. اگر چالش بر سر پژوهش و تمرین به منظور یادگیری نحوه گسترش فعالیتهی یادگیری اینترنتی گروهی است.

این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آن لاین را طراحی و ارزیابی کرد.

کلید واژه: ایفای نقش- مدیریت تعارض- یادگیری اینترنتی- سوئد

خرید

مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,475
  • بازدید ماه : 14,475
  • بازدید سال : 45,558
  • بازدید کلی : 670,805