loading...
Latina
Ali بازدید : 81 1394/01/04 نظرات (0)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
انسان در درون خانواده متولد می شود، رشد می یابد و بسیاری از امور و مفاهیم را از خانواده می گیرد و همواره با آن سر و کار دارد، بنابراین مهمترین تجربیات انسانی که اساسی ترین عوامل شکل دهنده شخصیت محسوب می شود در درون خانواده شکل می گیرد. خانواده نخستین مدرسه و مهد اصلی تربیت است، کارگاه اصلی الگوسازی است، زمینه ساز تحول و تکامل است. ما هیچ بنیادی را نمی شناسیم که جنبه سرنوشت سازی و تربیت از خانواده مؤثرتر باشد. کودک درسهای اصلی و اساسی خود را از خانواده می گیرد هر سازندگی یا اشتباهی که در آن واقع گردد مستقیماً در کودک اثر می گذارد. خانواده عامل انتقال فرهنگ، تمدن، ادب و سنن است و اهمیت آن همیشگی است و برای دوام و بقای جامعه و تمدن و فرهنگ راهی جز آن وجود ندارد. از لحاظ واحد می یابیم که خانواده کوچک است ولی از لحاظ اهمیت بسیار مهم و بزرگ است. زیرا هسته اصلی و زیرساز جامعه های بشری است.

خانواده در کودکان دارای دو گونه تأثیر است: وراثتی و محیطی
در بعد وراثت باید گفت کودکان وارث بسیاری از صفات و ویژگیهایی از والدین خویشند، از جمله: ساخت و اسکلت بندی بدن، مسائل مربوط به جنبه های هوشی و استعدادی، بیماریهای جسمی و روانی، مخصوصاً آنها که مزمن بوده اند، جنبه های مربوط به فیزیولوژی و وظایف اعضا و قد و رنگ و طول عمر و حتی طاسی سر، ویژگیهای مربوط به خون و ارهاش آن. در جنبه محیط باید گفت طفل تحت تأثیر محیط داخل رحم و محیط بیرون است. سلامت یا عفونت های رحمی به کودک سرایت کرده و اثرات کشنده ای می تواند داشته باشد. محیط خارج رحمی برای او امری حتمی و اجتناب ناپذیر و حتی غیرقابل انتخاب و نوع تربیت آن تحمیلی و اجباری است. طبیعی است که کودک در چنین محیطی شکل گیرد و نتواند از جبر محیط لااقل در دوران کودکی رهایی یابد. افراد یک خانواده، ساخته و پرداخته عوامل محیطی وراثتی هستند و به همین دلیل شخصیت شان شدیداً تحت تأثیر این عوامل است تا حدی که می توان گفت کودک آئینه ای تمام نما از معجون و ترکیب شخصیت والدین است. شرایط عادی و یا بحرانهای خانوادگی در او شدیداً اثر گذارده و رشد آنان را تحت نفوذ قرار خواهد داد. (قائمی، 1374) خانه مکانی است که شخصیت اولیه انسان در آنجا شکل گرفته و سنتها و الگوها، قوانین و همین طور ضوابط آن، در کودک اثر داشته و برای او می تواند مثبت یا منفی باشد. زمانی بیشتر می توان به اهمیت خانواده واقف شد که فردی عاری از خانواده بشود و به خاطر مسائلی همچون طلاق، مرگ، و … از خانواده جدا شود. خانواده می تواند عامل سازندگی یا ویرانی و نابودی اعضا خود مخصوصاً کودکان شود، خانواده می تواند سلامت و شرافت و یا انحرافات و اختلال در فرد ایجاد کند. خانواده همچنین در تذهیب اخلاق ، حفظ سلامت جسمی و روانی و تربیت افراد تشکیل دهنده خود مؤثر است، در صورت موجود بودن کانون گرم خانوادگی همراه با سلامت و تربیت صحیح، می تواند عامل پیشرفت و تکامل هر یک از اعضای خود باشد.

خرید

موارد مشابه با «مقاله روانشناختی علوم تربیتی: شکست و افت تحصیلی»

Ali بازدید : 58 1394/01/04 نظرات (0)
  • پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
  • عنوان کامل: وضعیت حقوقی و قانونی تجارت الکترونیکی در جهان و ایران
  • دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات – حقوق
  • فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات پروژه: 24

مقدمه

از زمانی که بزرگترین پروژه EDI به دستور بیل کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا، در تاریخ 26 اکتبر 1993 در آن کشور مطرح و بموجب آن دولت آمریکا مکلف شد تا خرید کالا و خدمات را از طریق “تجارت الکترونیکی” انجام دهد، تجارت سنتی و کاغذی در دنیا بیش از پیش رو به افول گذاشت. طبق ارزیابیهای انجام شده, در تجارت سنتی حدود 7درصد ارزش مبادلات جهانی فقط صرف تهیه و مبادله اسناد مربوطه می شود. برآوردهای انجام شده نشان میدهد که با بهره گیری از تجارت الکترونیکی بجای روشهای سنتی مبتنی بر کاغذ بین 21 تا 70 در صد صرفه جوئی در فعالیتهای مختلف تجاری حاصل می گردد. کاربرد تجارت الکترونیکی در کاهش هزینه ها و تسهیل و روان سازی تجارت ملی و منطقه ای سبب شده است تا بازرگانی الکترونیک بنحو بسیار زودرس و غیر منتظره ای در تمام سطوح اقتصادی, اعم از ملی, منطقه ای و جهانی خود را بر جهانیان تحمیل نماید. در گزارش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه OECD آمده است که تاسال 2005 سقف تجارت الکترونیکی باید به مبلغی حدود یک تریلیون دلار برسد.

با رسمیت یافتن تجارت الکترونیکی در جهان، بیش از پیش به شناخت جنبه های حقوقی این نوع تجارت و قانونمند کردن آن احساس نیاز می گردد. دست اندرکاران تجارت ملی، منطقه ای و بین المللی حق دارند تا به آثار قانونی و حقوقی اقدامات ON LINE خود واقف گردند. لذا از مدتهاپیش مجامع بین المللی وهر یک از کشورها در این زمینه در حد نیاز یا توان خود اقدام به وضع قوانین و مقرراتی نموده اند.

قبل از ورود به موضوع بحث خوب است اشاره ایبه مفهوم تجارت الکترونیکی

(E.commerce) و تفاوت آن با مبادله الکترونیک داده ها (EDI) داشته باشیم تا هنگام بحث از وضعیت حقوقی و قانونی تجارت الکترونیکی تصویر مشترکی از آن وجود داشته باشد.

2- تعریف و مفهوم تجارت الکترونیکی:

– تعریف تجارت الکترونیکی (E.commerce) :

تعاریف متفاوتی از تجارت الکترونیکی ارائه شده است. برخی گفته اند که E.commerce عبارت از مبادله اطلاعات تجاری بدون استفاده از کاغذ است که در آن نو آوری هایی مانند مبادله الکترونیکی داده ها, پست الکترونیک, تابلوی اعلانات الکترونیکی, انتقال الکترونیک وجه و سایر فن آوریهای مبتنی بر شبکه به کار برده می شود.

اما تعریفی که کنسرسیوم صنعت Commerce Net از تجارت الکترونیکی ارائه می دهد, مناسب تربنظر میرسد. میگوید E.commerce عبارتست از استفاده از کامپیوترهای یک یا چند شبکه برای ایجاد وانتقال اطلاعات تجاری که بیشتر با خرید و فروش اطلاعات, کالاها و خدمات از طریق اینترنت مرتبط می باشد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.04 مگابایت
  • شماره ثبت: 505

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 47 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 403 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پروژه کامل

مقیاس: 1 به 100

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

نام فایل ها:

1. پلان معماری طبقه همکف

2. پلان معماری تیپ طبقات

3. نمای اول

4. نمای دوم

5. برش اول

6. برش دوم

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 65 1394/01/04 نظرات (0)

پمپ های با جا به جایی غیر مثبت (پمپ های دینامیکی)

الف) پمپ ها با جابه جایی مثبت از نظر ساختمان

پمپ های دنده ای Gear Pump

دنده داخلی Internal Gear Pumps

پمپ های پیچی Screw Pumps

پمپ های پره ای

پمپ های پلانچر (Plunger pumps)

اصول هیدرولیکى پمپ ها

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 55 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: علوم انسانی

حجم فایل: 240 کیلوبایت

تعداد صفحه: 27

52 ابزار برای حسابداری مدیریتی

خلاصه:

گاهی اوقات، یافتن اطلاعات تجمعی درباره تکنیک ها و ابزارهای مدیریت کردن حسابداری دشوار است. این منجر به ایجاد کردن خطراتی برای محقق در زمینه یافتن تکنیک ها و ابزارها از این جا و آن جا می گردد. مجددا گاهی اوقات برخی می خواهند پایه و اساس های روش های جدید و ابزارهای جدید را بدانند که در مدیریت کردن حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. برای برآورده ساختن این اهداف دوگانه، داده های مربوط به روش های مختلف مدیریت حسابداری از کتاب های مختلف، مجلات و مقالات جمع آوری شده اند و در این مقاله به صورت تجمعی به آن اشاره شده است. این مقاله در زمینه 52 تکنیک و ابزارهای مدیریت کردن حسابداری بحث می کند که نسخه بعدی از مقاله اخیر به صورت مختصری در زمینه مدیریت کردن حسابداری می باشد.

روش شناسی:

برای تکمیل کردن هدف مربوط به آماده سازی، داده های گزارش شده از کتاب ها، مجلات و مقاله های مختلف مربوط به مدیریت کردن حسابداری جمع آوری شدند. هر روش با معنای اساسی و فعالیت های به صورت مختصر فراهم شده است.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 81 1394/01/04 نظرات (0)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه

در دنیای پیچیده، هیچکس بی نیاز از تعلیم و تربیت نیست. امروز فعالیت در مدرسه و در امر آموزش، خود بخش عظیمی از زندگی انسآنها شده است. لحظاتی را به خاطر می آوریم که چگونه نشستن در کلاس، گوش دادن به صدای یکنواخت معلم، حفظ کردن بدون فهم مطالب درسی، دلهره و اضطراب ناشی از امتحان، و سرزنش معلمان و والدین موجب نفرت و گریز ما از کلاس درس و محیط آموزشی می شد. راستی چرا؟! چرا فعالیتهای آموزشی نتوانست ما را با محیط آموزش مأنوس، و به یادگیری علاقه مند کند؟ چرا فعالیتهای مدرسه با تهدید اصرار معلمان صورت می گرفت؟ چرا شاگردان از تعطیل شدن مدرسه احساس رضایت و خوشحالی می کردند؟ مقصر اصلی جه کسی بود؟ معلم ناتوان و ناآگاه یا شاگرد بی علاقه و بی استعداد؟ آیا معلمان تعلیم و تربیت، نتوانسته اند امکانات مطلوب یادگیری و زمینه های شکوفایی استعداد شاگردان را فراهم کنند؟ و یا انتخاب روش های تدریس به درستی انجام نشده است؟ آگاهی و شناخت معلم از اصول و روشهای تعلیم و تربیت عامل مهمی است که می تواند او را در کار خود موفق و موید سازد. معلم باید قادر باشد با شناخت شاگردان و آگاهی از فرآیند تدریس، نیازهای آنان را مشخص کند و با در نظر گرفتن توانایی های ایشان به ایجاد وضعیت مطلوب آموزش اهتمام ورزد.

فهرست مطالب
فصل اول
موضوع 1
مقدمه 1
بیان مسئله 2
فرضیه 2
اهداف 2
جامعه آماری 2
نمونه گیری 2
تعاریف واصطلاحات 3
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه 4
معرفی روشهای مختلف تدریس 4
بخش اول: برسی روشهای سنتی و تأثیرآنها در یادگیری دانش آموزان 5
روش حفظ وتکرار 5
محاسن و محدودیتهای روش حفظ و تکرار 6
روش سخنرانی 7
مراحل اجرای روش سخنرانی 8
محاسن و معایب محدودیتهای روشهای سخنرانی 26
نتیجه 31
روش پرسش و پاسخ 32
هدف از روش پرسش و پاسخ 34
محاسن و محدودیتهای روش پرسش و پاسخ 34
روش نمایش (نمایش علمی) 35
مراحل اجرای روش نمایش 35
محاسن و محدودیتهای روش نمایش 37
روش ایفای نقش 38
فنون کلی اجرای نمایش 39
مراحل اجرای روش ایفای نقش 39
روش گردش علمی 41
روش بحث گروهی 46
چه دروس و موضوعاتی را می توان با روش بحث گروهی تدریس کرد؟ 47
درچه موقعیتی ویرای چه هدفی می توان از روش بحث گروهی استفاده کرد؟ 49
مراحل اجرای روش بحث گروهی 50
محاسن و محدودیتهای روش بحث گروهی 61
روش آزما یشگاهی (آزمایشی) 62
محاسن ومحدودیتهای روش آزمایشی 65
خلاصه 66
بخش دوم: بررسی روشهای تدریس جدید و تأثیر آنها در یادگیری دانش آموزان 70
روشهای آموزش انفرادی 71
هدفهای آموزش انفرادی 72
طرح کلر وسطوح مختلف آن 75
روشهای مختلف آموزش انفرادی 79
سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی 88
خلاصه 95
روش مسأله ای 96
شرایط اجرای روش مسأله ای 96
چگونگی اجرای روش مسأله ای 97
محاسن ومحدودیتهای روش مسأله ای 99
روش واحدها 100
ویژگی روش واحدها 101
مراحل اجرای روش واحدها 102
روش واحد موضوع 104
ویژگیهای روش واحد موضوع 104
محاسن ومحدودیتهای روش واحد موضوع 105
روش واحد تجربی 106
ویژگیهای روش واحد تجربی 106
نمونه ای از یک واحد تجربی 107
روش واحد طرح 109
ویژگی های روش واحد طرح 109
محاسن و محدودیتهای روش واحد طرح 111
خلاصه 112
فصل سوم طرح تحقیق
متغییرها 116
جامعه آماری و نمونه گیری های مختلف توسط دانشمندان 116
جامعه اماری ونمونه گیری محقق 120
جدول 123
نمودار 123
آمار توصیفی 124
شاخص مرکزی 125
فصل چهارم
نتیجه گیری 126
پیشنهادات 127
رد یا قبول فرضیه 127
فرم خام 128
منابع مأخذ 129
واژه نامه 131

خرید

موارد مشابه با «بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تاثیرآنها در یادگیری دانش آموزان»

Ali بازدید : 39 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: اقتصاد

حجم فایل: 76 کیلوبایت

تعداد صفحه: 50

چکیده:

از مشكلات اقتصادی بسیار مهم در ایران، طی چند دهه اخیر، می‌توان به پدیده تورم همراه با بیكاری و یا به عبارت دیگر، ركود تورمی اشاره كرد كه باعث گردیده رابطه جانشینی بین تورم و بیكاری به راحتی میسر نباشد. در چنین شرایطی اجرای سیاست‌های پولی و مالی برای تحقق اهداف سیاستگذار، با مشكل مواجه شده و نیاز به سیاستهای زیربنایی و متفاوت از سیاست‌های معمول دارد.

شواهد نشانگر این است كه سیاستگذاران نه تنها به هدف خود كه همانا تثبیت قیمت‌ها، كاهش عدم اطمینان اقتصادی و از میان بردن بیكاری است دست نیافته، بلكه با اعمال سیاست‌های نادرست خود موجب شدت یافتن نابسامانی‌ها گردیده‌اند. در نهایت، تورم موجود، به توم مزمن تبدیل شده و آن هم از طریق شكل‌گیری انتظارات تورمی به شتابان بودن تورم كمك كرده است.

در این میان حجم پول، به عنوان یك متغیر عمده اقتصادی كلان و نیز یكی از ابزارهای اصلی سیاست‌های دولت می‌باشد كه جهت مهار تورم به كار گرفته می‌شود. این مطلب، تقریباً، یكی از اصول پذیرفته شده تمام مكاتب اقتصادی است ولی در مورد تاثیر حجم پول بر روی تولید و قیمت‌ها، اختلاف ریشه‌دار و متعددی بین مكاتب مختلف اقتصادی وجود دارد. به اعتقاد پولگرایان در چنین شرایطی، افزایش عرضه پول در درازمدت منجر به تورم شده و تأثیری بر رشد محصول نخواهد داشت.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 84 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: زبان خارجه

حجم فایل: 2372 کیلوبایت

تعداد صفحه: 19

چکیده:

اغلب تحقیقات انجام شده در زمینه تعیین هویت نویسنده بر روی زبان انگلیسی متمركز بوده و تاكنون مطالعاتی در زمینه متون دستنویس فارسی گزارش نشده است. بنابراین در این مقاله روشی برای تعیین هویت نویسنده بر اساس متن دست نویس فارسی پیشنهاد شده كه به صورت برون خط و مستقل از متن انجام می شود. بر اساس ایده مطرح شده در مطالعات قبلی، در روش پیشنهادی تصویر متن دست نویس به صورت یك بافت در نظر گرفته شده و پس از مرحله نرمال سازی، با كمك فیلترهای گابور ویژگی های متن استخراج می شود. ویژگی روش پیشنهادی استفاده از بانك فیلتری است كه با ساختار متون دستنویس فارسی و همچنین سیستم بینایی تناسب بیشتری دارد. علاوه بر این روش جدیدی جهت استخراج ویژگیها از خروجی فیلترهای گابور پیشنهاد شده كه مبتنی بر ویژگی انرژی گابور و گشتاورهای هندسی است.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 89 1394/01/04 نظرات (0)

فهرست مطالب

مقدمه
فصل اول
مقدمه
PHP چیست؟
به چه دلیلی از PHP استفاده می کنیم؟
PHP چگونه کار می کند؟
شما به چه چیزی احتیاج دارید؟
فصل دوم: جمع آوری اطلاعات
الف قسمتهای مختلف دانشگاه
پستهای سازمانی
:: اداره امور آموزشی
امور فنی و عمرانی
شرح وظائف امور فنی
فصل سوم: نیازمندیها
جداول
فصل چهارم: PHP و فرم های HTML
ایجاد یک فرم ساده
استفاده از Get یا Post
برای افزودن مشخصه METHOP به اسکریپت خود
دریافت اطلاعات از یک فرم توسط PHP
برای ایجاد اسکریپت Handleform php
وارد کردن داده ها به هنگام برنامه نویسی
برای ایجاد یک اسکریپت PHP که یک خوش آمد گویی را نمایش می دهد
برای استفاده از روش GET، بدون استفاده از فرم HTML
برای نسبت دادن یک مقدار به یک متغیر
فصل پنجم: استفاده از رشته ها
مرتب کردن رشته ها
برای مرتب کردن یک رشته
نکته
پیوند زدنرشته ها
برای پیوند زدن دو رشته به یکدیگر، در اسکریپت خود
رمز گذاری و رمز گشایی رشته ها
پنهان سازی و آشکار سازی داده ها
فصل ششم: پایگاه داده ها
اتصال به یک پایگاه داده و ایجاد آن
ایجاد یک جدول

مقدمه
در این پروژه سعی بر آن داریم که قسمتی از سایت آموزش دانشگاه را طراحی کنیم. قبل از هر چیز باید بدانیم چه مطالبی مد نظر می باشد. از ما خواسته شد ضمن طراح صفاتی برای معرفی کلی دانشگاه و قسمتهای مختلف آن قسمت مربوط به اساتید دانشگاه که شامل اساتید هیئت علمی استاتید تمام وقت و پاره وقت می باشد را به نحوی که قابل تفسیر، حذف و اضافه باشند را طراحی کنیم. برای این منظور نیاز به آشنایی با یک زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی مربوط به آن می باشد. چون پروژه بصورت Mysosl را انتخاب کردیم که در فصلهای بعدی مختصرا دلایبل انتخاب این نرم افزار را توضیح خواهیم داد. قبل از شروع به کار باید اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شود که در فصل اول به این موضوع می پردایم و سپس دسته بندی اطلاعات جمع آوری شده و در نهایت شروع به کار می کنیم تا سایت خود را توسط PHP طراحی کنیم. همچنین برای طراحی این سایت از نرم افزار Dremvever هم استفاده کرده ایم.

مقدمه
تار جهان گستر (Word wide web) دنیای عجیبی است که تکنولوژی های مربوط به آن، اغلب بدون پشتیبانی کافی، عرضه می شوند و کاربران این تکنولوژی ها، همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می کنند، که باعث سر در گمی آنها می شوند. برای نمونه می توان به رشد نرم افزارهای open source اشاره کرد (برنامه هایی که می توان آنها را گسترش داد و یا تغییراتی در ساختار آنها ایجاد کرد.) متداولترین این برنامه ها، سیستم عامل Unix، و به طور خاص Linux، می باشد. این برنامه ها، با وجود ثبات و پایداری و دارای یک مشکل بزرگ می باشند و آن دشوار بودن آموختن این برنامه ها می باشد. کمبود راهنمایی که به زبان ساده، این برنامه ها را به مبتدیان آموزش دهد، باعث شده است که این دسته از نرم افزارها از جایگاه واقعی خود دور نگاه داشته شوند. PHP، یکی از زبانهای اسکریپتی open source، ابزار مفیدی می باشد که تا کنون علی رغم سادگی استفاده از آن، هنوز به طور شایسته از آن استقبال نشده است.

این کتاب شما را برای آموزش زبان PHP راهنمایی خواهد کرد. به عبارت دیگر نه تنها مقدماتی از این زبان را به شما ارائه می دهد. بلکه منابعی برای دسترسی به اطلاعات پیشرفته تر را نیز معرفی می کند. با استفاده از این کتاب شما دانش کافی برای آغاز به کار ایجاد سایت های دینامیک وب توسط PHP را کسب می کنید.

PHP چیست؟
PHP که در ابتدا در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد، مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب می آمد. با گسترش قابلیتها و موارد استفاده این زبان، PHP در معنای Hypertext processor به کار گرفته شد. (عبارت پیش پردازشگر Prprocessor بدین معنی است که PHP، اطلاعات را قبل از تبدیل به زبان HTML، پردازش می کند.

PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرویس دهنده (embeded HTML، Cross: Platform، Server: side)
سمت سرویس دهنده بودن PHP، بدین معناست که تمام پردازشهای این زبان بر روی سرویس دهنده (server) انجام می گیرد. یک سرویس دهنده، در حقیقت یک کامپیوتر مخصوص می باشد که صفحات وب در آنجا نگهداری می شوند و از آنجا به مرورگر کاربران منتقل می شوند. چگونگی انجام این روند، در ادامه این قسمت، توضیح داده می شود (به قسمت PHP چگونه کار می کند؟ مراجعه کنید)

منظور از Cross: Platform بودن این زبان، این است که بر روی هر سیستم و با هر سیستم عاملی از قبیل O2/2، Macintosh، Windows NT، Unix، اجرا می شود. توجه کنید که منظور از این سیستم عاملهایی می باشند که بر روی سرویس دهنده نصب می شود. PHP نه تنها قابلیت اجرا بر روی هر سیستم عاملی را دارا می باشد، بلکه برای منتقل کردن برنامه های آن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر احتیاج به تغییرات اندکی خواهید داشت و حتی در بعضی از موارد، بدون احتیاج به هیچ تغییری می توانید، یک برنامه به زبان PHP را از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل کنید.

خرید

موارد مشابه با «دانلود پایان نامه طراحی سایت آموزش دانشگاه»

Ali بازدید : 51 1394/01/04 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 139 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: برش

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,695
  • بازدید ماه : 14,695
  • بازدید سال : 45,778
  • بازدید کلی : 671,025