loading...
Latina
Ali بازدید : 71 1394/05/30 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: An effective parallel approach for genetic-fuzzy data mining
  • عنوان فارسی مقاله: روش موازی اثربخش برای داده کاوی ژنتیکی – فازی
  • دسته: فناوری اطلاعات IT – داده کاوی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

مهم ترین کاربرد داده کاوی در تلاش هایی است که برای استنتاج قواعد وابستگی از داده های تراکنشی صورت می گیرد. در گذشته، از مفاهیم منطق فازی و الگوریتم های ژنتیکی برای کشف قواعد وابستگی فازی سودمند و توابع عضویت مناسب از مقادیر کمی استفاده می کردیم. با وجود این، ارزیابی مقادیر برازش نسبتاً زمان بر بود. به دلیل افزایش های شگرف در قدرت محاسباتی قابل دسترسی و کاهش همزمان در هزینه های محاسباتی در طول یک دهۀ گذشته، یادگیری یا داده کاوی با به کارگیری تکنیک های پردازشی موازی به عنوان روشی امکان پذیر برای غلبه بر مسئلۀ یادگیری کند شناخته شده است. بنابراین، در این مقاله الگوریتم داده کاوی موازی فازی – ژنتیکی را بر اساس معماری ارباب – برده ارائه کرده ایم تا قواعد وابستگی و توابع عضویت را از تراکنش های کمی استخراج کنیم. پردازندۀ master مانند الگوریتم ژنتیک از جمعیت یگانه ای استفاده می کند، و وظایف ارزیابی برازش را بین پردازنده های slave توزیع می کند. اجرای الگوریتم پیشنهاد شده در معماری ارباب – برده بسیار طبیعی و کارآمد است. پیچیدگی های زمانی برای الگوریتم های داده کاوی ژنتیکی – فازی موازی نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج این تحلیل تأثیر قابل توجه الگوریتم پیشنهاد شده را نشان داده است. هنگامی که تعداد نسل ها زیاد باشد، افزایش سرعت الگوریتم ممکن است نسبتاً خطی باشد. نتایج تجربی تیز این نکته را تأیید می کنند. لذا به کارگیری معماری ارباب – برده برای افزایش سرعت الگوریتم داده کاوی ژنتیکی – فازی روشی امکان پذیر برای غلبه بر مشکل ارزیابی برازش کم سرعت الگوریتم اصلی است.

کلمات کلیدی: داده کاوی، مجموعه های فازی، الگوریتم ژنتیک، پردازش موازی، قاعده اتحادیه

مقدمه

با پیشرفت روزافزون فن آوری اطلاعات (IT) ، قابلیت ذخیره سازی و مدیریت داده ها در پایگاه های داده اهمیت بیشتری پیدا می کند. به رغم اینکه گسترش IT پردازش داده ها را تسهیل و تقاضا برای رسانه های ذخیره سازی را برآورده می سازد، استخراج اطلاعات تلویحی قابل دسترسی به منظور کمک به تصمیم گیری مسئله ای جدید و چالش برانگیز است. از این رو، تلاش های زیادی معوف به طراحی مکانیسم های کارآمد برای کاوش اطلاعات و دانش از پایگاه داده های بزرگ شده است. در نتیجه، داده کاوی، که نخستین بار توسط آگراول، ایمیلنسکی و سوامی (1993) ارائه شد، به زمینۀ مطالعاتی مهمی در مباحث پایگاه داده ای و هوش مصنوعی مبدل شده است.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.19 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 81 1394/05/30 نظرات (0)

یکی از محبوبترین و داغ ترین اسکریپت های روز که درآمد بسیاری رو برای صاحبان این گونه سایت ها دارد
این اسکریپت همراه با تعدادی ماژول برای فروش گذاشته می شود..

برخی از ماژول های اضافه شده در این اسکریپت:

اضافه شدن ماژول امتیاز دهی به کاربران —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 20 هزار تومان
اضافه شدن جدول کاربران برتر —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 15 هزار تومان
اضافه شدن حساب تبلیغات —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 10 هزار تومان
اضافه شدن امکان افزایش موجودی سهام به صورت اتوماتیک برای اولین بار در کشور —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 30 هزار تومان (طراحی اختصاصی)
اضافه شدن امکان افزایش موجودی بورس به صورت اتوماتیک برای اولین بار در کشور —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 30 هزار تومان (طراحی اختصاصی)
اضافه شدن بخش سورف به سایت —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول: 15 هزار تومان
ما این اسکریپت به همراه ماژول های پیشرفته و بسیار کار آمد (اگر در این گونه سایت ها فعالیت کرده باشید متوجه می شوید) رو به قیمت 35 هزار تومان به فروش گذاشته ایم.

خرید

موارد مشابه با «اسکریپت کسب درآمد برای راه اندازی سایت‌های کلیکی»

Ali بازدید : 61 1394/05/30 نظرات (0)

دسته: مقالات ترجمه شده isi

حجم فایل: 647 کیلوبایت

تعداد صفحه: 10

چارچوب موثر برای تخصیص منبع در رایانش ابری

چکیده-در حال حاضر رایانش ابری دارای تقاضای بالایی است زیرا شیوه­ای برای کاهش هزینه­ی ایجاد زیرساخت از طریق مجازی­سازی منابع ارائه می­کند. مجازی­سازی منابع مستلزم مکانیزم مدیریت منابع بسیار دینامیکی است. باتوجه به اینکه رایانش ابری این امکان را برای کاربران ابری فراهم می­کند تا درخواست­های متعدد را بصورت همزمان ارسال کنند، بایستی یک طرح خودمدیریتی/نظارتی وجود داشته باشد تا تمامی منابع را بصورت بهینه برای برآورد نیاز آن­ها و برای بهبود استفاده از منابع در دسترس کاربران تقاضا کننده قرار دهد. در این مقاله یک چارچوب موثر به­نام EARA (تخصیص منابع مبتنی بر عامل کارآمد) برای تخصیص منابع بر اساس محاسبات عامل در سطح SaaS در رایانش ابری ارائه می­کنیم. EARA شامل پنج عامل مختلف است، که هر کدام از این عوامل دارای عملکرد جمع­آوری اطلاعات مربوط به تمام منابع موجود در ایجاد ابر واقعی بر اساس قرارداد SLA، و سپس پاسخ به کاربر با تخصیص یا کد پاسخ مناسب هستند.

کلیدواژگان: تخصیص منبع، SLA، رایانش ابری، EARA.

IEEE 2013

An Efficient Framework for Resource Allocation in Cloud Computing

Aman Kumar، Emmanuel S. Pilli and R. C. Joshi

Department of Computer Science & Engineering

Graphic Era University، Dehradun، India

Abstract-Presently Cloud Computing is on high demand as it provides a way to reduce the cost of building infrastructure through virtualization of resources. Virtualization of resources requires a highly dynamic resource management mechanism. As cloud computing provides the facility to the cloud users to send multiple request simultaneously، there must be a self managing/ provisioning scheme that all resources are made available to the requesting users in the efficient manner to satisfy their requirement and for improvement of resource utilization. In this paper we proposed an efficient framework named called EARA (Efficient Agent based Resource Allocation) for resource allocation based on agent computing on SaaS level in Cloud Computing. EARA Contain five different agents، each agent equipped with functionality to collect information regarding all resources available in actual cloud deployment based on signed

SLA agreement، and then replies to the user with appropriate allocation or response code.

Keywords: Resource Allocation، SLA، Cloud Computig، EARA.

  1. 1. مقدمه

این مدل ابری در دسترس بودن را گسترش داده و دارای پنج ویژگی اساسی از جمله خدمات خودی مورد تقاضا، دسترسی به شبکه گسترده، ادغام منابع، کشش سریع و خدمات اندازه­گیری شده، سه مدل خدمات از جمله IaaS، PaaS و SaaS [2] است که در آن SaaS یک سرویس ارائه شده به مشتری بر حسب برنامه­های کاربردی در حال اجرا در زیرساخت­های رایانش ابری میزبانی شده توسط ارائه دهندگان خدمات PaaS است. PaaS به خدماتی اشاره دارد که محیط یکپارچه با سطح بالا برای طراحی، ساخت، اجرا، تست، استقرار و به روز رسانی برنامه های کاربردی ایجاد شده توسط مشتری و با استفاده از زبان و ابزار توسعه یعنی جاوا، پایتون، نت و غیره است که توسط ارائه دهندگان خدمات به زیرساخت­ ابری ارائه می­شود. IaaS اشاره به خدماتی دارد که به کاربران ارائه شده است که قدرت پردازش، ذخیره­سازی، شبکه و سایر منابع رایانش اساسی را ارائه می­دهد و کاربران می­توانند هر نرم افزاری را از جمله سیستم عامل و برنامه­های کاربردی، چهار مدل استقرار از جمله ابر خصوصی، ابر عمومی، ابر ترکیبی و ابر جامعه را استقرار و اجرا کنند.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 35 1394/05/30 نظرات (0)
Ali بازدید : 44 1394/05/30 نظرات (0)

عنوان انگلیسی مقاله: Testing Normality Against the Logistics Distribution Using Saddlpoint Approximation

عنوان فارسی مقاله: تست توزیع نرمال در برابر توزیع منطقی با استفاده از روش تقریب سادلپوینت

طبقه بندی: آمار

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

چکیده

ما مشکلات مربوط به تست توزیع نرمال را در برابر توزیع منطقی بر مبنای نمونه تصادفی بررسی ها مد نظر قرار می دهیم. چون این دو روش به صورت مجزا (تست نشده) می باشند، نسبت آمار احتمالات حداکثر (RML) دارای توزیع مربع خی با انطباق معمول نمی باشد. ما روش تخمین سادلپوینت را نسبت به توزیع آماری RML مد نظر قرار داده و نشان می دهیم که این روش تقریب بسیار دقیق تر از روش تقریبی استاندارد و ادج ورث، به ویژه در مورد احتمالاتی که دارای ارزش قابل توجهی در تست فرضیه ها می باشند، است. همچنین نشان داده شده است که این تست تقریبا مشابه تست نامتغیرهای قوی می باشد.

کلیدواژگان: بسط ادج ورث، آزمون نسبت احتمال، آزمون نامتغیرهای قوی، نسبت احتمال حداکثر (RML)، تقریب احتمال دامنه


مقدمه

فرض کنید به عنوان نمونه تصادفی توزیع پیوسته با تابع چگالی (h (x، بوده، و مسائل مربوط به تست توزیع نرمال را در برابر توزیع منطقی مد نظر قرار دهید. (نقش های Ho و HI می تواند معکوس باشد). چون این دو دسته از موارد توزیع شده در Ho و HI به عنوان دسته های مجزا می باشند، نسبت آمار احتمالات حداکثری (RML) دارای توزیع مربع خی مجانبی نمی باشد. در این مقاله ما تکنیک های سادلپوینت را که توسط راسخی و صدوقی الوندی (2008) مطرح شده است، بکار می بریم تا به تقریب توزیع آمار RML بپردازیم. در کل، روش تقریب سادلپوینت بسیار دقیق تر از روش تقریب استاندارد و روش تقریب ادج ورث به ویژه در ارتباط با احتمالات دامنه (که بر مبنای ارزش منافع اصلی در مشکلات فرضیه آزمایی است) می باشد. این موارد توسط شبیه سازی ما تایید می گردد، که نشان می دهد روش تقریب سادلپوینت حتی برای اندازه های نمونه کوچک کافی می باشد. توجه داشته باشید که در تدوین فرضیه آزمایی، این دو خانواده به طور قرینه مد نظر قرار نمی گیرند. ما همچنین موارد آزمون را مد نظر قرار می دهیم. و روش تقریبی سادلپوینت را برای توزیع امار RML در ارتباط با این موارد مد نظر قرار می دهیم. (همان طور که توسط راسخی و صدوقی الوندی، 2008، نشان داده شده است، نتایج ما زمانی موثر می باشند که این دو خانواده به طور قرینه مد نظر قرار گیرند، یعنی زمانی که مشکل در ارتباط با انتخاب مدل یا فرق گذاری نسبت به فرضیه آزمایی باشد).

همچنین توجه داشته باشید که شباهت نزدیکی بین توزیع استاندارد و منطقی وجود دارد. در واقع این شباهت برای بدست اوردن تقریب برای نقش توزیع استاندارد بر مبنای توزیع منطقی مورد استفاده قرار گرفته است، یافته های چو (1968) و لین (1990) را مشاهده کنید. همچنین با در نظر گرفتن یافته های جانسون و همکارانش، گاهی اوقات توزیع نرمال جایگزین توزیع منطقی با ساده سازی تجزیه و تحلیل می گردد. همچنین آن ها یاداوری می کنند که چنین جایگزینی می بایست با دقت و درک شباهت بین این دو توزیع انجام گیرد. اگرچه شباهت نزدیکی در شکل بین توزیع نرمال و منطقی وجود دارد؛ مقدار (کشیدگی) برای توزیع منطقی برابر با 4. 2 می باشد، که به طور قابل توجهی متفاوت از مقدار برای توزیع نرمال می باشد. بنابراین جالب توجه می باشد تا آزمونی را مد نظر قرار دهیم که تمایزی را بین این دو توزیع با دقت مناسب نشان می دهد.

خرید

موارد مشابه با «تست توزیع نرمال در برابر توزیع منطقی با استفاده از روش تقریب سادلپوینت»

Ali بازدید : 67 1394/05/30 نظرات (0)

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 66 کیلوبایت

تعداد صفحه: 2

راهنمای استفاده:

این فایل یک فایل فشرده است که جهت استفاده، ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.

محتوای فایل:

لایه پولیگونی مرز حوضه + لایه خطی همدمای حوضه با پسوند “shp”

فرمت فایل اصلی:

Shp

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 57 1394/05/30 نظرات (0)

دسته: مدیریت

حجم فایل: 878 کیلوبایت

تعداد صفحه: 14

فهم رفتار اپراتورهای سیستم حسابداری برای دستیابی به اهداف حاکمیتی ضروری است (بنستون، 1963) ، (جونز، 1976) (فلامهولتز، 1983) ، (مورتیمر و هوفر، 2001). همچنین رفتارهای مرتبط با سیستم حسابداری باتوجه به تاثیر نیروهای ارشد بر زیردستان با حسابداری رفتاری در زمینه اصول اخلاقی معطوف به دستیابی به اهداف حاکمیتی درک می­شود (دانیس، دزوت و کوپ، 2001) ، (لانگلند و همکاران، 2005) و (تومو، 2007). تا آنجا که دستیابی دولت محلی مورد توجه است، سیستم حسابداری باید امکان مشارکت را فراهم آورد. (بنکر و یانگ، 2004) ، (کوانبو، 2004) ، (راگا و تیلر، 2006) ، (فاگوئت و علی، 2007).

زمان­بندی چهارم قانون اساسی 1999 در بخش دوم، برای حاکمان محلی این امکان را فراهم می­آورد تا در کنار دولت مرکزی از ظرفیت مشارکتی حاکمیت خود، برای دستیابی به خدمات اجتماعی در پرتو ارائه خدمات مردمی استفاده نمایند. اهمیت دستیابی به اهداف حاکمیت محلی از طریق شوراهای محلی، به عنوان عاملان ارتقای عمومی مردم در نیجریه، این شوراها را موضوع بررسی­های فراوانی قرار داده است که در آنها دلیل اینکه شوراها به عنوان حاکمیت­های مردمی تاسیس شده­اند مورد مداقه قرار می­گیرد. علی­رغم این بررسی­ها، حاکمیت محلی، با چالش­هایی مواجه است که مانع از درک ظرفیت مشارکتی مورد نظر قانون اساسی نیجریه می­شود. یکی از این چالش­ها، مساله­ی فساد است. فساد به استفاده­ی نادرست از قدرت، برای اهداف شخصی و یا در مسیر غیراخلاقی اطلاق می­شود. در بیانی ساده، فساد به معنای استفاده نادرست از پست برای اهداف شخصی است. صریح­ترین جلوه­ی فساد در نیجریه، ثروت بسیارِ شمار اندکی از افراد در برابر فقر اکثریت است. به علاوه فساد را می­توان در امور دیگری از جمله قطعی مداوم برق و فقدان زیر­ساخت­های خدماتی ضروری مشاده کرد. میلیون­ها نیجریه­ای وعده­ی توسعه­ی راه­ها، برق و مانند آنها را دریافت کرده­اند اما تغییرات جزئی که این وعده­ها برآورده ساخته­اند بسیار کند و ناکافی است (Donelly، 2008). هرچند ضروری است به این نکته اشاره شود که این وعده­ها از طریق اجرای سیاست­ها و سیستم حسابداری قابل تحقق هستند.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 95 1394/05/30 نظرات (0)

مقدمه

بافت پارچه و مصرف پارچه های الوان و ظریف در ایران سابقه طولانی دارد. ایرانیان باستان و همچنین مادها، هخامنشیان و ساسانیان به پوشیدن لباسها با پارچه های خوب و ظریف و زیبا اهمیت می دادند. در آن زمان بافت پارچه در منازل به صورت یک حرفه خود اشتغالی انجام شده است و با داشتن یک وسیله نخ ریسی ساده به بافت پارچه مشغول بوده اند. همگام با پیشرفت تکنولوژی در این صنعت و توجه کشورها به این صنعت خاص و همچنین سابقه دیرین ایرانیان در بافت پارچه، اولین قدم در راه صنعتی شدن و برپا شدن این صنعت در ایران با نصب یک ماشین ریسندگی در سال 1266 هجری شمسی در ایران و در تهران آغاز گردید که این عمل در سیر تحولات و پیشرفت این صنعت نقش بسزایی را ایفا نمود. با مرور زمان تعداد کارخانه های نساجی افزایش پیدا کرد و همگام با کشورهای صنعتی، تعدادی از کارخانه ها به صورت مدرنیزه در آمد ولی تعداد زیادی از کارخانه های نساجی، هنوز هم از دستگاه ها و ماشین آلات قدیمی استفاده می کنند. در محیطهای صنعتی عوامل زیان آور متعددی وجود داردکه از آن جمله عوامل زیان آور فیزیکی است، یکی از این عوامل زیان آور فیزیکی صداست که این فاکتور از مختصات جامعه صنعتی است که در داخل یا خارج کارگاهها مساله ایمنی و بهداشت مهمی را به وجود می آوردکه باید مد نظر قرار گیرد تا به موقع بتوان از خطراتی که ممکن است ایجاد کند جلوگیری شود. در مورد صداهایی که در کارخانجات تولید می شود، مشکل اصلی ناراحتی و اعتراض کارگران نیست بلکه مشکل، اثرات سوء آن بر اعصاب و روان، سیستم قلب و عروق و به ویژه دستگاه شنوایی است.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 41 1394/05/30 نظرات (0)

موضوع: گزارش كارآموزی در بنیاد شهید (فایل word قابل ویرایش) فهرست مطالب

موضوع صفحه

فصل اول: آشنایی كلی با مكان كارآموزی… ۱

پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید… ۳

تاریخچه… ۵

اهداف… ۶

سیاست ها و خط مشی های اساسی… ۸

خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران… ۱۰

فصل دوم: ارزشیابی بخش های مرتبط به رشته ی علمی كارآموز… ۱۲

چارت سازمانی… ۱۳

قسمت های مرتبط با رشته… ۱۴

خلاصه ای از فعالیت های انجام شده… ۱۶

فصل سوم: تحلیل و بررسی آموخته ها و نتایج و پیشنهادات و منابع مورد استفاده. ۱۸

فرم های پیشرفت كارآموزی… ۲۰

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 89 1394/05/30 نظرات (0)

عنوان انگلیسی مقاله: Photodegradation of Aromatic Amines by Ag-TiO2 Photocatalyst
عنوان فارسی مقاله: تخریب نوری آمین های حلقوی بوسیله کاتالیزور نوری Ag-TiO2
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11

چکیده
تخریب فتوکاتالیزور ارتو، پارا و متا نیتروانیلین ها بوسیله تعلیق Ag-TiO2 مورد بررسی قرار گرفت. اثر برخی از پارامترها نظیر مقدار کاتالیزور نوری، زمان تابش نور UV، سرعت جریان O2، pH و درجه حرارت ویژه کاتالیزور نوری نیز مورد بررسی قرار گرفت. تخریب آمین ها کوچک بود وقتی که واکنش در غیاب کاتالیزور نوری انجام شد و قابل اغماض بود در زمانیکه در غیاب پرتو UV انجام شد. سرعت تخریب مشتقات انیلین با افزایش O2 موجود در سیستم کاهش می یابد. اثر pH نشان داد که تخریب مؤثر در شرایط قلیایی اتفاق افتاد. تخریب سینتیک های این آمین های حلقی می تواند بوسیله معادله لانگموئر-هینشلوود شرح داده شود و قانون مرتبه شبه اول را نشان می دهد.

کلیدواژه: تخریب نوری، مشتقات انیلین، آمین های حلقوی، کاتالیزور نوری Ag-TiO2

مقدمه
انیلین ها و مشتقاتشان به عنوان ترکیبات سمی و سرطان زا شناخته می شوند. این ترکیبات اغلب هم در پساب های گیاهان تحت اعمال فاضلاب و هم در آب های سطحی دیده می شوند. موارد استفاده مهم زراعی مشتقات انیلین عبارتند از علف کش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها، مواد دفع حیوانات و برگ کش ها. رنگ لیست های شاخص نشان می دهد که بالغ بر 700 رنگینه از مشتقات انیلین بدست می آید. اخیرا" توجه روزافزونی به حذف این ترکیبات حلقوی از محیط زیست مبذول شده است.

فرایندهای پیشرفته اکسیداسیون روش های جایگزین برای تخریب کامل مواد آلاینده هستند. فرایندهای پیشرفته اکسیداسیون دربرگیرنده سیستم های کاتالیز نوری نظیر ترکیب یک نیمه رسانا و پرتو UV هستند. TiO2 به میزان گسترده مورد استفاده قرار گرفته است بخاطر ویژگی های مطلوب گوناگونش نظیر هزینه کم، فعالیت کاتالیز نوری بالایش، فعالیت شیمیایی و سمی نبودنش. با این حال کاربردهایش به دلایلی همچون کارامدی پائین استفاده از فوتون و نیاز به منبع تحریک قدرتمند UV محدود شده است. یک راه برای حل این مشکلات اصلاح کاتالیزورها بوسیله ناخالص ساختن انها با فلزات گوناگونی نظیر Ag، Pt، Fe، Au و غیره می باشد.

خرید

موارد مشابه با «تخریب نوری آمین حلقوی (ترجمه مقاله مهندسی شیمی)»

تعداد صفحات : 619

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6184
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 319
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 1,025
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 1,025
  • بازدید سال : 32,108
  • بازدید کلی : 657,355